1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Andere opzet is de waarde te koppelen aan een cel, middels .LinkedCell.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Sub blaat() Dim i As Integer With ActiveSheet For i = 1 To .OLEObjects.Count With .OLEObjects(i) If TypeName(.Object) = "CheckBox" Then .LinkedCell = "A" & i End If End With Next i End With End Sub |
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De oplossing die ik nu gebruik is een =als in de cel zelf, maar dat is minder mooi...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Die vinkjes bestaan nog niet? Da's alleen maar mooier, want dan kan je die middels een VBA macrootje maken volgens een goede structuur zodat je ze eenvoudig terug kan vinden. Een for loopje, een handige naamgeving en je bent er.Galois schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 07:43:
Ja, maar dan blijft het probleem dat ik al die checkboxes handmatig moet aanmaken. En voor 100+ cellen is dit niet te doen.
De oplossing die ik nu gebruik is een =als in de cel zelf, maar dat is minder mooi...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En als ik ga vragen wat je bedoelt en hoe ik dat moet doen, krijg ik dan zeker het antwoord terug dat ik mij eerst maar meer moet verdiepen in VBA macrootjes?F_J_K schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:50:
[...]
Die vinkjes bestaan nog niet? Da's alleen maar mooier, want dan kan je die middels een VBA macrootje maken volgens een goede structuur zodat je ze eenvoudig terug kan vinden. Een for loopje, een handige naamgeving en je bent er.
1
| ActiveSheet.CheckBoxes.Add(111.75, 78.75, 72, 72).Select |
En daar kan je dan op doorborduren.
Zo scherp als een voetbal!