Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] ingelogd als een ander

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ik was opeens ingelogd als de gebruiker XPhreak uiteraard netjes uitgelogd. Wel vreemd verder. Er werkt nooit iemand anders op deze PC.

[ Voor 7% gewijzigd door TrailBlazer op 30-01-2007 08:49 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is een collega van je (althans, gebruikt dezelfde proxy). En ofwel aan onze zijde werd het uitdelen van cookies niet helemaal ideaal gedaan, ofwel aan jullie zijde werd de cookie-header niet helemaal lekker meegegeven.

Even voor onze duidelijkheid: had je alleen op het forum gebrowsed rond die tijd of ook op de frontpage?
En nog belangrijker, was je voor dat het gebeurde reeds ingelogd? En hoe lang al?

[ Voor 11% gewijzigd door ACM op 30-01-2007 10:28 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Dacht al dat het een proxy issue was ofzo. Ik had gereboot en vervolgens open ik GoT en ingelogd als de verkeerde user. Voor het rebooten wel even gebrowsed of forum en FP denk ik. Ik ben al tijden ingelogd

[ Voor 6% gewijzigd door TrailBlazer op 30-01-2007 10:37 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellicht ten overvloede, maar heb jij na de merge ook al je cookies op laten ruimen door de Cookiemonster? Dat zou ook nog een oplossing kunnen bieden (voor de toekomst :)) mocht je dat nog niet hebben gedaan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dergelijke issues zijn gelukkig al een tijdje niet meer voorgekomen of waren duidelijk te wijten aan proxies die ondanks no-cache directives toch cacheden.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.