Ik probeer tomcat te emergen, maar het loopt spaak bij javamail-1.4.
De output die ik krijg is de volgende:
Ik zou dus van java-ant-2 moeten erven, maar begrijp niet helemaal wat er wordt bedoeld. Google en de gentoo-wiki maken mij in deze ook niet veel wijzer.
Ik heb nog geprobeerd om ipv sun-javamail sun-javamail-bin te emergen. Dat gaat in principe goed, alleen blijft emerge -pv tomcat volhouden dat hij sun-javamail nodig heeft en hij niet wil volstaan met de binary versie.
Is het mogelijk om emerge wijs te maken dat ik de binary versie heb en dat javamail dus niet opnieuw gecompileerd hoeft te worden?
En voordat iemand erover begint, ik wil graag tomcat 5.5 en niet 6.0 aangezien wij op het werk alleen nog 5.x/5.5.x gebruiken.
Iemand een idee? Of is dit rijp voor een bugreport?
De output die ik krijg is de volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| ^[[32;01m*^[[0m Using: sun-jdk-1.5 >>> Unpacking source... >>> Unpacking sun-javamail-1.4.tar.bz2 to /var/tmp/portage/dev-java/sun-javamail-1.4/work >>> Source unpacked. >>> Compiling source in /var/tmp/portage/dev-java/sun-javamail-1.4/work/mail ... Java QA Notice: You should inherit java-ant-2 when using eant !!! ERROR: dev-java/sun-javamail-1.4 failed. Call stack: ebuild.sh, line 1611: Called dyn_compile ebuild.sh, line 968: Called qa_call 'src_compile' environment, line 4357: Called src_compile sun-javamail-1.4.ebuild, line 38: Called eant '-Djavaee.jar=activation.jar' 'jar' java-utils-2.eclass, line 1548: Called die !!! You should inherit java-ant-2 when using eant !!! If you need support, post the topmost build error, and the call stack if relevant. !!! A complete build log is located at '/var/tmp/portage/dev-java/sun-javamail-1.4/temp/build.log'. !!! When you file a bug report, please include the following information: GENTOO_VM=sun-jdk-1.5 CLASSPATH="" JAVA_HOME="/opt/sun-jdk-1.5.0.08" JAVACFLAGS="-source 1.4 -target 1.4" COMPILER="" and of course, the output of emerge --info |
Ik zou dus van java-ant-2 moeten erven, maar begrijp niet helemaal wat er wordt bedoeld. Google en de gentoo-wiki maken mij in deze ook niet veel wijzer.
Ik heb nog geprobeerd om ipv sun-javamail sun-javamail-bin te emergen. Dat gaat in principe goed, alleen blijft emerge -pv tomcat volhouden dat hij sun-javamail nodig heeft en hij niet wil volstaan met de binary versie.
Is het mogelijk om emerge wijs te maken dat ik de binary versie heb en dat javamail dus niet opnieuw gecompileerd hoeft te worden?
En voordat iemand erover begint, ik wil graag tomcat 5.5 en niet 6.0 aangezien wij op het werk alleen nog 5.x/5.5.x gebruiken.
Iemand een idee? Of is dit rijp voor een bugreport?