hee iedereen. ik heb 't geprobeert. de duron800 unlocken met de potlood-truuk... lukte niet ! tot 2x toe over de chip gekrast, maar de multiplier bleef gelocked. alles geprobeert, zowel in jumperfree mode als in jumper mode (met correcte dip settings, etc.). Nu heb ik weer gehoord/gelezen over goldfinger devices. Kan iemand mij vertellen waar die dingen te krijgen zijn, waar te bestellen (in nederland, het liefst) ?
Die nieuwe A7V heeft me ook nie echt blij gemaakt, want m'n ouwe SBAWE64 GOLD kon er
niet in (ISA) dus heb ik er nu een goedkoop
avance kaartje in (PCI). Wat blijkt nu, alles
kraakt en tikt als ik op het internet ben, geen internet dan gaat het meestal wel 'ok'.
Toch tijd voor een nieuwe (PCI) geluidskaart.
Ik natuurlijk weer de algemene hardware sites
af.... Mijn keus is gevallen op of de SBLIVE player (rond de 200) of de terratec DMX (rond de 350). Mijn 2e en allerlaatste vraag:
Welke kaart is beter voor mijn PC (A7V&DURON800@865/128MBPC133)
en veroorzaakt de
minste problemen ? (Ik heb namelijk al het
een en ander verontrustende gelezen over de Blive)
Alvast bedankt voor de reacties, iedereen !
Die nieuwe A7V heeft me ook nie echt blij gemaakt, want m'n ouwe SBAWE64 GOLD kon er
niet in (ISA) dus heb ik er nu een goedkoop
avance kaartje in (PCI). Wat blijkt nu, alles
kraakt en tikt als ik op het internet ben, geen internet dan gaat het meestal wel 'ok'.
Toch tijd voor een nieuwe (PCI) geluidskaart.
Ik natuurlijk weer de algemene hardware sites
af.... Mijn keus is gevallen op of de SBLIVE player (rond de 200) of de terratec DMX (rond de 350). Mijn 2e en allerlaatste vraag:
Welke kaart is beter voor mijn PC (A7V&DURON800@865/128MBPC133)
en veroorzaakt de
minste problemen ? (Ik heb namelijk al het
een en ander verontrustende gelezen over de Blive)
Alvast bedankt voor de reacties, iedereen !