kan iemand hier even een foto van de achterkant van de Sound Blaster Live! Player 1024 posten? wil graag de aansluitmogelijkheden bekijken
Verwijderd
1: Digital out(niet optische en ook niet coaxiaal)
2: Mic-in
3: Line-in
4: Line-out front(onversterkt)
5: Line-out rear(onversterkt)
2: Mic-in
3: Line-in
4: Line-out front(onversterkt)
5: Line-out rear(onversterkt)
nee standaard niet, maar met een converter is het wel mogelijk dus alleen van pc naar minidisc en niet andersom!
Daarvoor moet je toch de normale SB Live! Kopen, met Live!Bay, dan kan je wel digitaal opnemen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Denk dat ze op www.hardwareinfo.nl wel een mooie foto hebben staan.
Verwijderd
Nope
Ik heb hem vandaag geleerd hoe ie een foto moet maken (macro) dus de volgende reeks foto's worden wat beter
Verwijderd
Je kan dus niet met de Sound Blaster Live 1024 met je MD digitaal opnemen??

wou het binnenkort gaan proberen.
wou het binnenkort gaan proberen.
Verwijderd
Kan wel, op www.hoontech.nl een bracket bestellen voor je SB Live! en dan heb je een optische uitgang op je SB Live! die je zo kan aansluiten op de optische ingang van je MD
Wat ik laatst las op een site over MD's is dat het eigenlijk helemaal niet nodig is om het Digitaal over te zetten. Het gaat net zo goed analoog, verschil schein je niet te horen...
Ik ben het zelf namelijk ook van plan met mijn live kaartje MD's over te zetten.
Ik ben het zelf namelijk ook van plan met mijn live kaartje MD's over te zetten.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Ik denk dat je wel kan merken dat het optisch/digitaal is overgezet. Omdat een optisch kabeltje niet stoort, en een lullig 3.5mm jackplugje kan heel wat gekke dingen doen met het geluid.
Met zo'n uitspraak ben ik het dus niet mee eens, maar het is wel lekker om op 160KBIT niet echt veel meer signaalverlies te krijgen door het gebruik van die optische uitgang! Ga zometeen beginnen met de hele reut over te zetten op MD.
Alleen heb ik geen handig systeem om tracks te editen of 'ID3' tags in te vullen. En om daarvoor nou zo'n Sony Deck te kopen nou nee...
Met zo'n uitspraak ben ik het dus niet mee eens, maar het is wel lekker om op 160KBIT niet echt veel meer signaalverlies te krijgen door het gebruik van die optische uitgang! Ga zometeen beginnen met de hele reut over te zetten op MD.
Alleen heb ik geen handig systeem om tracks te editen of 'ID3' tags in te vullen. En om daarvoor nou zo'n Sony Deck te kopen nou nee...
Nou het verschil hoor ZEER zeker dus wel. En digitaal klinkt echt beter. Tenzij je van achtergrondruis houdtOp zondag 04 februari 2001 12:04 schreef AIKANE het volgende:
Wat ik laatst las op een site over MD's is dat het eigenlijk helemaal niet nodig is om het Digitaal over te zetten. Het gaat net zo goed analoog, verschil schein je niet te horen...
Pagina: 1