[audigy2 zs] Geluid halfdood na winsock xp fix

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
Het volgende is gebeurd:
Mijn internet connectie viel af en toe uit als ik een tijdje mijn computer niet gebruikte (@home kabel, always on). Dit gebeurde niet bij alle andere pc's op het netwerk. Dit probleem gaat pas weg als ik herstart.

Na dit een paar keer was voorgekomen hoorde ik van een programma WinSock XP fix die alles weer even goed zou zetten.
Na de fix overheen gegooit te hebben. Zag ik dat mijn internet het deed maar ik kreeg wel een Win32 error bij het opstarten.
Na even zoeken merkte ik dat mijn geluid het niet deed!
Dus nieuwe drivers gedownload.

En nu doet mijn geluid het voor de helft, dwz:
- al mijn windows bliepjes (error en opstarten) hoor ik wel
- maar muziek en in-game geluid doet nix.
- Winamp zegt: Bad direct sound driver
- Media PLayer zegt dat ie geen sound device vindt.

Heb direct X al opnieuw proberen te installeren. Maar die update het alleen.

Helup!

• Penetrator
Kleine update:

Als ik meteen Winamp opstart als windows opstart, dan doet mijn geluid het wel. Maar als ik hem dan daarna weer op probeer te starten geeft hij weer een foutmelding! :?

• Penetrator
update: ik heb winamp gemaakt. Dit lukte door bij de output opties IPV primary sound driver, SB audigy2 zs te selecteren. Heel erg raar.
Het lijkt me dat ik nu eht probleem kan oplossen als ik dit overal kan doen. Maar waar doe je dat? Want bij audio devices kan ik niets selecteren?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Penetrator schreef op maandag 29 januari 2007 @ 21:30:
update: ik heb winamp gemaakt. Dit lukte door bij de output opties IPV primary sound driver, SB audigy2 zs te selecteren. Heel erg raar.
Het lijkt me dat ik nu eht probleem kan oplossen als ik dit overal kan doen. Maar waar doe je dat? Want bij audio devices kan ik niets selecteren?
Misschien drivercleaner download, je creative drivers laten uninstallen en daarna alles er schoon op?
En het is niet normaal dat je een winsock foutmelding krijgt na het draaien van. Winsock XP fix ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Penetrator
Ik denk dat ik nu weet wat mijn probleem is. Hij selecteerd namelijk automatisch een verkeerde primary sound driver, terwijl de goeie wel geinstalleerd is want ik kan hem wel selecteren bij winamp en dan doet hij het ook! Maar ik kan dit nergens veranderen. Weet iemand waar dit moet?