Toon posts:

[video] Broadcast software voor universele bestandsformaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarde Tweakers,

Voor het afspelen van langere video's die ik op mijn server plaats, zoek ik software om dit af te spelen in een webinterface. Nu heb ik verscheidene software bekeken/geprobeerd, maar ik kan niets vinden wat doet wat ik wil. Ik zoek software zoals getyoutube. Het mooiste zou zijn als bestanden in originele formaten kunnen worden afgespeeld, zodat niet alles hoeft te worden geconverteerd, is dit mogelijk?
Jullie begrijpen, getyoutube is vast een leuk stuk software, maar het is niet gratis, is er misschien iets in de vorm van open source of iets goedkopers op de markt?

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Wil je de afspeler controleren, dan moet je die zelf leveren. Dat kan volgens mij op twee manieren: in Java of met Flash. Voor flash ken ik geen kant-en-klaar oplossing, maar zoiets zal vast wel te vinden zijn. Voor Java heb je Cortado. In beide gevallen moet je op de server naar het juiste formaat converteren, want de software op de client wil je zo klein mogelijk houden, en dan ondersteun je dus maar video formaat.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum