sorry voor mijn off-topicpost hierboven (ging even over waar de topic in eerste instantie over ging)
even mijn mening over de GoT-kroeg.
Als we kijken waarom de GoT-kroeg er is, zien we de volgende dingen
-substituut (niet vervanging dus) voor het onzinforum
-voor tweakers die na serieuze posts in de andere forums even willen uitblazen cq ter ontspanning
waarom?
-andere forums schoonhouden
-omdat er vraag is naar een dergelijk forum
De ideeën zijn wel leuk, maar zoals het nu blijkt, werkt het totaal niet. Waarom niet? Zie het aantal flamewars, de "gemaakte" sfeer, het kleine verschil tussen Stuffis Generalis en de GoT-kroeg.
In mijn ogen mag de GoT-kroeg dicht. Waarom?
-er komen VEEL mensen daar die puur komen voor de GoT-kroeg. Deze mensen weten nog maar net hoe een toetsenbord+muis werken....
-ik persoonlijk vind de sfeer die er hangt op de GoT-kroeg te "gemaakt".... net alsof het gezellig "moet" zijn.....
-Verder is het naar mijn mening ook behoorlijk absurd dat er een man of 6/7/8 voor nodig zijn om een forum bij te houden. Da's te veel tijd en te veel energie. Beetje teveel van het goede. (bij het oude of waren er maar 1 of 2 moderators. en dat heeft een hele tijd lang goed gewerkt).
dat het OF dicht is zegt genoeg: dat dergelijke onzin dus hier niet thuis hoort. het is 2x dichtgegooid, en met de OTF was er ook een crisis... 3x is scheepsrecht. weg die meuk...GoT-kroeg mag wat mij betreft dicht?
en waar moeten die 500 users heen dan? fokforum.nl of andere fora (
www.ultratopics.nl of
www.onzinforum.nl ofzo..... vervanging genoeg)...
van die 500 users is een groot deel toch wat nooit buiten de GoT-kroeg post....