Toon posts:

MoH Pacific Assault: zit compleet vast!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met het (ja, al oudere) spel MoH Pacific Assault. Ik zit in een level Tarawa B, heb net wat afweergeschut opgeblazen en nu lopen m'n kameraden vrolijk door prikkeldraad... waar ik dus niet doorheen kan! Er is ook geen omweg! Hoe kom ik ooit bij m'n kameraden??? Iemand enig idee? Is dit een gigantische bug of zie ik iets over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/40dgtis.jpg

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
Kun je er niet gewoon overheen springen daar een beetje rechts waar het wat lager is?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm.. ik moet ook weer eens verder gaan spelen O-)

Maargoed, volgens mij ben ik daar nog niet geweest, maar zoals dat draad door de grond heen gaat, en je mannen er ook doorheen lopen, denk ik dat jij, of je savegame, bugged is.. Misschien ff een cheat gebruiken dit keer? (geen idee of die er zijn, anders is er vast wel een hack..)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, springen lukt niet. Nergens. Ook niet op andere plekken. Ik heb echt alles geprobeerd! Ik zal eens kijken of er een of andere cheat een oplossing brengt, maar of er een cheat bestaat om over prikkeldraad te springen...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Hey dat stuk zat ik toen ook vast. Ik ben er wel door gekomen, hoe weet ik niet meer precies - lang geleden enzo - maar ik dacht dat je ergens naar links moest en je daar onder het hek door kon kruipen (mischien met een tunneltje ofzo). Kan ook dat het iets was met ene ontploffing van een auto of een vat benzine ofzo...

Ik weet niet precies in welk level je bent, maar aangezien je dit zelf weet geef ik je deze site waarmee je de oplossing voor je probleem wel kunt vinden lijkt mij zo. En vrij uitgebreide walkthrough, ik heb zelf ff een stukje zitten lezen, maar ik kan je probleem niet zo snel vinden erin.

edit: cheat is er wel; noclip...

Verwijderd

Topicstarter
Die walkthrough had ik ook al gevonden. Ik zit volgens mij vast in dit stukje:

'Move down with your squad, and demo charge the next two arty pieces, then go into the bunker at the end of the line (not through the barbed wire fence) to get lots of ammo. Rejoin your squad and move out through the opening in the fence.'

Door jouw opmerking springt 'the opening in the fence' eruit. Ik zal morgen weer eens rondneuzen: volgens mij zag ik nergens een opening...en het is ook vreemd dat de anderen WEL gewoon door het prikkeldraad lopen! Maar ik zal eens kijken. En anders de noclip eens uitproberen.

Ik zal morgen laten weten hoe het verlopen is. ;)

Verwijderd

Ja heb ik ook gehad daar. Heb zeker wel een half uur verspild zoekend naar een doorgang.
Kennelijk zit er een vleugje adventure in MOH:PA ;)
Helaas is dit zo'n spel dat je speelt en daarna snel vergeet, dus hoe en waar precies de doorgang zit weet ik ook niet meer.

Verwijderd

Je vergeet het idd snel, elk level was bijna precies hetzelfde.
Pagina: 1