Promise driver voor Linux?

Pagina: 1
Acties:

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 15:53
Weet iemand waar ik Linux-drivers voor Promise Ultra100 kan vinden.
Ik wil Linux Conectiva 6 gebruiken en ik heb tot nu toe alleen nog maar drivers gevonden voor Red Hat 6/7. Die drivers wilde Conectiva niet pakken. :'(

Whoo-ah.

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In de kernel

• gavro
Ik moet de kernel wel eerst op de HD krijgen (hij kan de HD toch niet aansturen bij installatie!!).

Whoo-ah.

Verwijderd

Oh, laat maar. Lees net dat je geen RH linux gebruikt. Op hun ftp-site staat ook een stuk source-code die je kan gebruiken om de driver te bakken. Mischien heb je daar wat aan.

Bekoekeloer deze link eens:

ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/FastTrak100/Linux/Linux62_70UniProcessor.zip

Hiermee maak je een "driver disk" die je kan gebruiken tijdens de installatie van RedHat Linux 6.2 en 7.0.

Gebruik em zelf ook. Werkt prima :9~

• gavro
noshit: thanx is had daar over heen gelezen (zag niet dat er ook linux stond, ga em zo proberen)

saintnm: die had ik al geprob, werkte bij deze distriburtie niet....

Whoo-ah.

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 03 februari 2001 22:33 schreef gavro_g het volgende:
Ik moet de kernel wel eerst op de HD krijgen (hij kan de HD toch niet aansturen bij installatie!!).
Betekent dat dat je geen andere IDE controller hebt?

Zoek dan n pc die er wel 1 heeft (std. Ultra33/PIO), maak daarop de install en zet dan de nieuwe kernel erop, dan weer terug verhuizen.

• gavro
Ik dacht dat het nu wel duidelijk was dat ik lui ben (heb een iri case).
Kan dit natuurlijk wel doen, maar dan blijf ik bezig; ik wil gewoon even snel deze distro erop gooien om hem alleen te testen (Red Hat lukt wel, wil deze alleen ff checken).
Thanx anyway

Whoo-ah.

Pagina: 1