Ik moet de kernel wel eerst op de HD krijgen (hij kan de HD toch niet aansturen bij installatie!!).
Verwijderd
Oh, laat maar. Lees net dat je geen RH linux gebruikt. Op hun ftp-site staat ook een stuk source-code die je kan gebruiken om de driver te bakken. Mischien heb je daar wat aan.
Bekoekeloer deze link eens:
ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/FastTrak100/Linux/Linux62_70UniProcessor.zip
Hiermee maak je een "driver disk" die je kan gebruiken tijdens de installatie van RedHat Linux 6.2 en 7.0.
Gebruik em zelf ook. Werkt prima
Bekoekeloer deze link eens:
ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/FastTrak100/Linux/Linux62_70UniProcessor.zip
Hiermee maak je een "driver disk" die je kan gebruiken tijdens de installatie van RedHat Linux 6.2 en 7.0.
Gebruik em zelf ook. Werkt prima
noshit: thanx is had daar over heen gelezen (zag niet dat er ook linux stond, ga em zo proberen)
saintnm: die had ik al geprob, werkte bij deze distriburtie niet....
saintnm: die had ik al geprob, werkte bij deze distriburtie niet....
Betekent dat dat je geen andere IDE controller hebt?Op zaterdag 03 februari 2001 22:33 schreef gavro_g het volgende:
Ik moet de kernel wel eerst op de HD krijgen (hij kan de HD toch niet aansturen bij installatie!!).
Zoek dan n pc die er wel 1 heeft (std. Ultra33/PIO), maak daarop de install en zet dan de nieuwe kernel erop, dan weer terug verhuizen.
Ik dacht dat het nu wel duidelijk was dat ik lui ben (heb een iri case).
Kan dit natuurlijk wel doen, maar dan blijf ik bezig; ik wil gewoon even snel deze distro erop gooien om hem alleen te testen (Red Hat lukt wel, wil deze alleen ff checken).
Thanx anyway
Kan dit natuurlijk wel doen, maar dan blijf ik bezig; ik wil gewoon even snel deze distro erop gooien om hem alleen te testen (Red Hat lukt wel, wil deze alleen ff checken).
Thanx anyway
Pagina: 1