Externe HDD geeft foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02 09:39

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Topicstarter
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een goede vriend van mij geholpen met het uitkiezen van een behuizing voor een hdd om deze extern te maken. Hij is namelijk voor een half jaar naar Israel gegaan en wilde zijn muziek en DVD collectie meenemen. Helaas krijg ik nu bij me eerste mailtje van `m de mededeling dat zijn hdd na kort gebruik niet meer toegankelijk is. Ik heb gezocht op GOT naar een eventuele oplossing, maar die kon ik zo snel niet vinden. Nu ben ik wat computers betreft geintresseert, maar geen deskundige en moet erg veel moeite en tijd steken in het uitzoeken van wat eventueel de schijf weer aan het werk zou kunnen krijgen. Tijd die ik op dit moment echt totaal niet heb door extreme drukte op werk, stage en school. (ok ook me eigen fout, uitstellen werkt niet :D )
Ik ben me er van bewust dat ik jullie, mede namens me kammaraat, om een gunst vraag, maar zouden jullie op basis van de info van zijn mail kunnen vaststellen wat er mis is en of het nog te redden valt? Ik ben namelijk bang dat de hdd gecrasht is :'(

Hopelijk een beetje begrip voor de situatie, want lezen doet ervaring op en eigen intitiatief wordt erg gewaardeerd op GOT (en terecht :) ) .

Bij deze citeer ik dan uit de mail:

Ey maar Onno................killamapankoe swaaa whaha ;) nee ff serieus kep probleem man! die schijf loopt te klooien, hij deed goed allemaal vanaf begin maar hij gaf toen vrij snel een write delayed nog wat aan waarna ie bijna steeds vastliep en sommige bestanden niet kon openen vanwege die write delayed nog wat...toen later opieuw opstarten enzo en toen zei ie dat alle mappen leeg waren en toen nog x opnieuw opstarten en toen herkent ie wel via de usb een aangesloten schijf maar niet de totaal beschikbare ruimte en dus ook niet hoeveel of wat er op staat (hij zegt dat ie not possible to access is en dat de directory corrupted en unreadable is!!!) dus kan em niet openen, nix op kopieren of wat ook...nare shit! kep alles gecheckt voor zover mijn computerverstand (whaha) gaat, zoals drivers en shit maar alles is cool en zegt ook dat de device properly works enzo..dus hopelijk weet jij watskebeurt want anders moet ik t doen met m`n 2 gb van mn mp3 alleen :S ik hoort t wel! thnx alvast natuurlijk.

Alvast bedankt, en vergeef me als ik teveel van jullie heb gevraagt :D