Ben hard toe aan uitbreiding van mijn geheugen (40gb in desktop en 100gb in laptop)
Keuze is gevallen op een externe schijf. USB aansluiting en 320gb
Heb geen zwaarwegende of professionele eigenschappen waaraan deze moet voldoen.
Inmiddels is de lijst tot 2 modellen gereduceerd:
Iomega Value Series Desktop HD (USB2/320GB)

Philips SPE3030CC

Qua design gaat mijn voorkeur uit naar de Iomega. Niet van wezenlijk belang, aangezien de schijf waarschijnlijk toch beperkt/niet zichtbaar zal zijn.
Zijn er nog essentiële aandachtspunten die bij een van de 2 merken/modellen van belang zijn? Ik weet dat Iomega een 'terugroepaktie' heeft van dit model heeft i.v.m. problemen met de stekker van de adapter.
Verde is mijn ervaring m.b.t. Philps PC-producten nihil. Van iomega heb ik reeds 6-7 jaar een CD-brander die het tot op heden nog steeds perfect doet.
Keuze is gevallen op een externe schijf. USB aansluiting en 320gb
Heb geen zwaarwegende of professionele eigenschappen waaraan deze moet voldoen.
Inmiddels is de lijst tot 2 modellen gereduceerd:
Iomega Value Series Desktop HD (USB2/320GB)

Philips SPE3030CC

Qua design gaat mijn voorkeur uit naar de Iomega. Niet van wezenlijk belang, aangezien de schijf waarschijnlijk toch beperkt/niet zichtbaar zal zijn.
Zijn er nog essentiële aandachtspunten die bij een van de 2 merken/modellen van belang zijn? Ik weet dat Iomega een 'terugroepaktie' heeft van dit model heeft i.v.m. problemen met de stekker van de adapter.
Verde is mijn ervaring m.b.t. Philps PC-producten nihil. Van iomega heb ik reeds 6-7 jaar een CD-brander die het tot op heden nog steeds perfect doet.
Audi: Vorsprung durch Technik