Toon posts:

[De toekomst] Droomsysteem*

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We zitten nu al in 2007 en ik vind dat we op het gebied van computers nog niet zo heel veel hebben uitgevonden. men had al veel verder kunnen zijn en zo heb ik een eigen ontwerp in mijn hoofd waar ik al jaren mee speel: Eerst de specs dan de talk:

sjaconen S system

CPU: neuro-optische transmitter op 256-bit 1000 GHz
HDD: Solid state ring van 128 TB
RAM: Neurotoxic ring met een kapaciteit van 64 GB
VGA: Huh, direct to dotpoint laser, optisch. Geen beeldscherm meer nodig
Muis en Keyboard: Optisch. Toetsen zijn getekend op tafel, de muis is een pinpointer
geluid: In air collapsing of nanoplasma creates sound

Niet zomaar even verzonnen, maar lang over nagedacht. Het systeem is theoretisch hier op aarde te bouwen, alleen moeten we dan nog net wat verder zijn in de neurologie en automatisering.

De CPU is een systeem dat met neuronen werkt in plaats van met pulsen. Neuronen zijn compacter en sneller mits goed geleid. Elke groep neuronen krijgt een golflengte mee en na ieder golflengte volgt een volgend patroon in 256-tal. 64 Byte per puls. Dat geheel op 1 Thz maakt het een vlug geheel.

Heel dit systeem werkt met neuronen en daarom kom ik met het woord ring aan. Als je de neuronen op snelheid brengt komt elke neuroon een X aantal keren per seconde langs hetzelfde punt. Met timers kun je zo datapatronen opvragen in plaats van een enkele bit waar nu ongeveer 26 klokpulsen voor nodig zijn. Dit geheugen werkt dus synchroon en de enigste vertraging is de omwentelsnelheid en die bedraagt de lichtsnelheid. De ring kun je in een kubieke CM kwijt.

Natuurlijk zal het systeem niet mee op zak kunnen omdat we hier praten over een grote kooi van Faraday van Lood en Zilver. Neuronen kunnen verstoord worden door straling en straling is hoer alom Het systeem zelf is misschien net 300 gram, maar de bescherming is 25 kilo. Het geheel moet gekoeld worden naar 40 Kelvin of lager. Weerstand in de elektrische componenten is des doods op die snelheden. We zouden ook nog een signaalstabilisater hebben want 1 mVolt meer op je net betekend bijvoorbeeld 7000 neuronen te veel. Zoiets moet dus via batterijen lopen en als een UPS werken.

Ik denk dat we het einde van transistors bereikt hebben en dat neurotechnolgie de toekomst is. Het systeem zal niet kunnen denken, maar wel in staat zijn een goede AI na te bootsen door de vele "if not then else" die het kan berekenen. Onze hersenen werken ook op neuronen en dat gaat toch heel je leven goed, of heb jij soms ook een reboot nodig ;)

Verwijderd

Een neuron is toch gewoon een cel?

Volgens mij kunnen die niet echt vliegen ofzo, en al helemaal niet op de lichtsnelheid.

Er is maar heel weinig wat kan reizen met de snelheid van het licht als je massa hebt dan gaat het al niet lukken. Alleen zaken zonder massa kunnen met de snelheid van het licht voortbewegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 18:00 ]

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Een neuron is een zenuwcel of een kunstmatige imitatie hiervan.

Verwijderd

droom maar lekker door tot zeker 2010 :P Als zoiets al te realiseren is, is het onbetaalbaar denk ik.. Ik vind het iedee wel tof 8)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:36

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

LOL

wat mij dan nog het meest verontrust is het volgende :X
Geboortedatum 29 april 1975

Beroep Hoofd systeembeheer GGZ afd. 15
Opleiding VWO, interne 3 jarige studie datamanagement
8)7

Verwijderd

Master_Egg schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:47:
LOL

wat mij dan nog het meest verontrust is het volgende :X

[...]

8)7
Ja en?

Meneer volgt nu pas VWO?

Einstein HEEFT nog geen eens een basisschool papiertje

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Ik snap hem ook niet eigenlijk :? , maar kan aan mij liggen

www.koopeendroom.nl

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-01 20:28
Neurotoxic ... hm das niet gezond voor mensen ;).

(http://en.wikipedia.org/wiki/Neurotoxin)

[ Voor 31% gewijzigd door RefleXion op 29-01-2007 18:55 ]

58x PV Enphase IQ8+, 16x PV SolarEdge, 2x PV los, 9x Marstek Venus E V3, Peugeot e-208

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 19:45
Ehm, zulke dingen verzinnen, en dan bij het GGZ werken. :D _/-\o_

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:51:
Einstein HEEFT nog geen eens een basisschool papiertje
Juist ja... maar wel gewoon zijn middelbare school afgerond, alsmede de universiteit, waar hij ook nog eens bij de besten behoorde.

• eX0duS
Wat de toekomst brengt kun je niks van zeggen.
Nu kom je allemaal met allerhande vage termen aan waar waarschijnlijk 99% van de mensen geen zak van snapt. Het is gewoon een hersenspinsel van je.
Neurotoxic? :? Klinkt niet gezond. :p 1000 ghz? :? Voor dat ze daar op zitten zijn er waarschijnlijk al heel andere dingen uitgevonden. Nu brengen ze juist de mhzen omlaag, terwijl de snelheid omhoog gaat. Met neutronen is die 1thz wel te halen misschien, maar ik zie het al voor me dat zoiets in 20 cm dik lood verpakt moet worden omdat er anders teveel straling vrij komt. :D
Alhoewel het wel goed onderbouwd is, kun je er toch nooit iets van zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door eX0duS op 29-01-2007 18:59 ]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Over die toetsen getekend op de tafel, dat is er nu al (zo'n bluetooth laser dingetje), maar dat lijkt me totaal niet fijn typen.
Toch veel lekkerder om echte toetsen te hebben die je kunt indrukken en waar je tenminste respons van voelt?

[ Voor 7% gewijzigd door -DG- op 29-01-2007 19:00 ]

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:55:Onze hersenen werken ook op neuronen en dat gaat toch heel je leven goed, of heb jij soms ook een reboot nodig ;)
Dat denk ik wel ja. We gaan toch niet voor niets dood? :P
eX0duS schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:57:1000 ghz? :? Voor dat ze daar op zitten zijn er waarschijnlijk al heel andere dingen uitgevonden. Nu brengen ze juist de mhzen omlaag, terwijl de snelheid omhoog gaat. Met neutronen is die 1thz wel te halen misschien,
Jij slaat de plank ook aardig mis. Hij heeft het toch ook niet over processoren van nu. Maar over neutronen en dat soort, zoals je zelf al zegt.

[ Voor 48% gewijzigd door Iet op 29-01-2007 19:05 ]

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• eX0duS
Mjah dan denk ik meer dat die hele bediening van de "computer" in virtual reality gebeurd ofzo. Of via hersengolven.
Moeilijk doen om een lettertje op een "scherm" te krijgen klinkt mij over zoveel jaar niet logisch in de oren.
Of je krijgt dingen zoals in "Minority Report" (van die doorzichtige schermen waarmee je dus ook vanalles kunt doen door je armen te bewegen) en "the Island (scherm op een tafel waar hij gewoon met zijn hand en vinger vanalles kan doen)".

[ Voor 34% gewijzigd door eX0duS op 29-01-2007 19:04 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 16:03

E-Vix

Nu met sneeuw!

Doe mij maar een quantumcomputer met een directe interface op je hersenen. Geen beeldscherm meer nodig, geen toetsenbord of muis, oneindige snelheid, en de antwoorden op de berekeningen zijn er al voordat je de berekening ingevoerd hebt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Ehhh hoort dit niet onder 'levensbeschouwing' ofzo?

Verwijderd

Exuimtum...no flame intended...maar ik hoop dat je over deze supercomputer langer heb nagedacht dan over de product-survey die je schreef over de FX60 waarin je beweerde dat de FX60 de snelste single core was? ;)

Ik citeer:

...Zeer snel en ik denk ongeveer de beste single core die er is. Voor Jan Modaal is het overkill, maar voor een professional gamer is het een betere optie. Koop je hem, gebruik hem dan ook...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 12:23 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

-DG- schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:00:
Over die toetsen getekend op de tafel, dat is er nu al (zo'n bluetooth laser dingetje), maar dat lijkt me totaal niet fijn typen.
Toch veel lekkerder om echte toetsen te hebben die je kunt indrukken en waar je tenminste respons van voelt?
Zelfde als met de Wii ook al hoort 't hier niet helemaal thuis!
Met honkbal ofzo, sla je je helemaal de t*ring en, maar je krijgt geen respons van 'n bal op je slaghout!

Werkt idd gewoon niet lekker, evenals dat toetsenbordje, je typt gewoon op 'n vlakke ondergrond :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01 13:17
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:55:
We zitten nu al in 2007 en ik vind dat we op het gebied van computers nog niet zo heel veel hebben uitgevonden. men had al veel verder kunnen zijn en zo heb ik een eigen ontwerp in mijn hoofd waar ik al jaren mee speel: Eerst de specs dan de talk:

sjaconen S system

CPU: neuro-optische transmitter op 256-bit 1000 GHz
HDD: Solid state ring van 128 TB
RAM: Neurotoxic ring met een kapaciteit van 64 GB
VGA: Huh, direct to dotpoint laser, optisch. Geen beeldscherm meer nodig
Muis en Keyboard: Optisch. Toetsen zijn getekend op tafel, de muis is een pinpointer
geluid: In air collapsing of nanoplasma creates sound

Niet zomaar even verzonnen, maar lang over nagedacht. Het systeem is theoretisch hier op aarde te bouwen, alleen moeten we dan nog net wat verder zijn in de neurologie en automatisering.

De CPU is een systeem dat met neuronen werkt in plaats van met pulsen. Neuronen zijn compacter en sneller mits goed geleid. Elke groep neuronen krijgt een golflengte mee en na ieder golflengte volgt een volgend patroon in 256-tal. 64 Byte per puls. Dat geheel op 1 Thz maakt het een vlug geheel.

Heel dit systeem werkt met neuronen en daarom kom ik met het woord ring aan. Als je de neuronen op snelheid brengt komt elke neuroon een X aantal keren per seconde langs hetzelfde punt. Met timers kun je zo datapatronen opvragen in plaats van een enkele bit waar nu ongeveer 26 klokpulsen voor nodig zijn. Dit geheugen werkt dus synchroon en de enigste vertraging is de omwentelsnelheid en die bedraagt de lichtsnelheid. De ring kun je in een kubieke CM kwijt.
Wat bedoel je met neuronen? Ik ken neuronen van het zenuwstelsel van een mens of van in een neuraal netwerk dat al dan niet hardwarematig geïmplementeerd kan worden. Hoe ga je neuronen aan elkaar schakelen? Hoe ga je ze op een bepaalde snelheid krijgen? Ga je ze schakelen als logische poorten? Ga je met registers werken die bestaan uit neuronen?

Komt me een beetje als onzin over...

[ Voor 4% gewijzigd door FragileM64 op 29-01-2007 19:21 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

eX0duS schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:57:
Wat de toekomst brengt kun je niks van zeggen.
Nu kom je allemaal met allerhande vage termen aan waar waarschijnlijk 99% van de mensen geen zak van snapt. Het is gewoon een hersenspinsel van je.
Neurotoxic? :? Klinkt niet gezond. :p 1000 ghz? :? Voor dat ze daar op zitten zijn er waarschijnlijk al heel andere dingen uitgevonden. Nu brengen ze juist de mhzen omlaag, terwijl de snelheid omhoog gaat. Met neutronen is die 1thz wel te halen misschien, maar ik zie het al voor me dat zoiets in 20 cm dik lood verpakt moet worden omdat er anders teveel straling vrij komt. :D
Alhoewel het wel goed onderbouwd is, kun je er toch nooit iets van zeggen.
OMG.... onderbouwd met welke argumenten? 8)7

onderbouwd met zelf bedachte poep... zoals ze dat ook bij startrek doen ... :X Klik!

maar dat is tenminste nog ter vermaak en niet serieus bedoeld.
Bovenstaande is echter bedacht door iemand die een "serieuze" baan heeft bij de GGZ. Ik hoop dat als ik een keer binnen loop bij de GGZ dat ik niet behandeld wordt door Dr. Crusher uit startrek enterprise :S.

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 12:04
Alles heeft een generatie hè. Mechanische computers stammen al van voor 500 v. Chr. Er zijn volkeren voor die tijd geweest die meer konden dan wij nu kunnen begrijpen. We zitten nu in een electronisch tijdperk betreft computers. Als je er van uit gaat dat dit 2500 jaar geduurt heeft, dan loop jij zeker iets op je tijd vooruit. Uiteraard zal dit process versnellen naarmate we meer powerbehoevend zijn. Vandaag de dag is voor mij en voor velen een computer uit 2000 meer dan zat, nieuwer en sneller overkill. Voor ons is wel tastbaar dat er een complete kloof zit tussen een PC anno 2000 en vandaag de dag. Waar echte power nodig is, voldoen standaard technieken nog gewoon, ook na 2010.

Er kan vandaag de dag meer dan wat menigeen durft te geloven. Het zal alleen openbaar worden als er een nut voor is. Met dat nut loop je zeker een paar honderd jaar vooruit.

Kijk je alleen al naar de grootheden. Een TB is vandaag de dag meer mainstream, als je wil is 128TB prima te doen. Maar wat wil je hier op zetten? Denk dáár maar eerst eens over na.

Het is vandaag de dag prima mogelijk het menselijk brein te koppelen aan mechanica en te laten fungeren als computer. Het nut hiervan moet echter nog uitgevonden worden.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Verwijderd

Topicstarter
Ach, het was maar een geintje.
Ik heb net de basisschool af en mijn werkelijke IQ is 65. Ik ben schijnbaar een dombo dat ik en het GGZ werk. Laten we wel even een ding op een rijtje zetten. Ze zeggen dat er bij GGZ cliënten een draadje los zit; dat is niet waar, bij normale mensen zit er hetr een en ander niet goed.

Ik heb het verloren in deze maatschappij. Ik hoor er niet bij. ik dacht een topic te openen waar men een beetje ging fantaseren, maar dat is ook al een zonde.

Mensen, wat ben ik blij dat ik het satanisme aanhang. Ben ik gelukkig even anders dan de grote volgelingengroep waar men elkaar uithoort en treitert. Ik ben solo qua gedachten en waarom zou ik mensen nog helpen? Het is eigenlijk al iets wat niet bij mijn stijl past want als iemand op straat ligt te kermen loop ik er gewoon omheen. Ik heb geen empathie door mijn autisme en het zal me geen cent pijn doen om dit forum te verlaten. Als men ineens heel mijn geschiedenis gaat napluizen zijn jullie grote zielige mensen.

Op het GGZ werk ik luiter met cliënten omdat zij problemen hebben waar zij niet om gevraagt hebben. Mijn collega's mogen me ook niet zo, maar dat zal mij mijn reet roesten zoals men zegt.

Ter laatste woord:

Ik heb lol gehad en er was een selecte groep die het met mij eens was en er was een groep die mij dwarsboomde op een verkapte manier. Dat is niet erg. Ik stop mijn suppurt en ik ga over in leechen. Ik lees en doe verdere kennis hier op zonder enige dank te vermelden. Sorry, guys, ik heb 4 azen.

@Master_egg; voor jou ga ik bidden vriend.

Verwijderd

Exuimtum - Het is een schande dat andere mensen hier op GoT jou persoonlijk gaan aanvallen met de informatie die op je profiel staat, is niet de bedoeling hier op GoT

Met deze laatste post begin je echter ook op hun te lijken... "Waar je mee om gaat, daar wordt je mee besmet".

Ik denk dat de reacties op deze topic te maken hebben met het feit dat Gotters het hier liever wat realistischer houden, ipv zo gigantisch futuristisch. DIt is voor zover ik weet NIET de bedoeling op dit deel van de site, 'Complete Systemen & Laptops'.

In ieder geval succes en who gives a fuck wat voor een werk je doet, het gaat erom dat jij gelukkig bent en dat je andere mensen gelukkig kunt maken

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:20:
Ach, het was maar een geintje.
Ik heb net de basisschool af en mijn werkelijke IQ is 65. Ik ben schijnbaar een dombo dat ik en het GGZ werk. Laten we wel even een ding op een rijtje zetten. Ze zeggen dat er bij GGZ cliënten een draadje los zit; dat is niet waar, bij normale mensen zit er hetr een en ander niet goed.

Ik heb het verloren in deze maatschappij. Ik hoor er niet bij. ik dacht een topic te openen waar men een beetje ging fantaseren, maar dat is ook al een zonde.

Mensen, wat ben ik blij dat ik het satanisme aanhang. Ben ik gelukkig even anders dan de grote volgelingengroep waar men elkaar uithoort en treitert. Ik ben solo qua gedachten en waarom zou ik mensen nog helpen? Het is eigenlijk al iets wat niet bij mijn stijl past want als iemand op straat ligt te kermen loop ik er gewoon omheen. Ik heb geen empathie door mijn autisme en het zal me geen cent pijn doen om dit forum te verlaten. Als men ineens heel mijn geschiedenis gaat napluizen zijn jullie grote zielige mensen.

Op het GGZ werk ik luiter met cliënten omdat zij problemen hebben waar zij niet om gevraagt hebben. Mijn collega's mogen me ook niet zo, maar dat zal mij mijn reet roesten zoals men zegt.

Ter laatste woord:

Ik heb lol gehad en er was een selecte groep die het met mij eens was en er was een groep die mij dwarsboomde op een verkapte manier. Dat is niet erg. Ik stop mijn suppurt en ik ga over in leechen. Ik lees en doe verdere kennis hier op zonder enige dank te vermelden. Sorry, guys, ik heb 4 azen.

@Master_egg; voor jou ga ik bidden vriend.
ho!

Ik zeg helemaal niet dat je een laag IQ hebt. Eerder een zeer levendige fantasie en een enigszins beperkte realiteits zin. 8)7

Toen ik de 1e post las had ik de onbeteugelbare drang om toch even naar je profiel te kijken om bevestigd te krijgen dat ik te maken had met een lagere school leerling....[Dan kan ik het begrijpen]

Maar je verwacht toch niet dat mensen hier serieus op gaan reageren. 8)7

even wat weggeëdit om het netjes te houden O-)

Ps. ik word graag altijd aanbeden, je kan geld over maken naar master_egg@Scientologychurch.nl ... stijgt mijn E-waarde weer tenminste ;) . Welke ik meet met mijn e-meter welke eigenlijk ook de efficientie van de neurotoxologische ringetjes in mijn hersenpan meet.

[ Voor 12% gewijzigd door Turkish op 28-02-2007 12:09 ]

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Doet Exuimtum er ook maar iemand kwaad mee door zijn fantasie op dit forum neer te zetten? Mensen die er over willen discussieren kunnen hier natuurlijk op reageren. Als je niet wilt discussieren maar simpelweg iemand persoonlijk naar beneden wilt halen, post dan zelf ook maar niet.

Ook de reactie van De_baron was zeer misplaatst. No flame intended zeggen maar toch persoonlijk aanvallen. Zelfs al heeft hij een naar jouw mening slechte product survey geschreven; heeft dat enige betrekking tot dit onderwerp? De product survey staat voor ervaringen of meningen en niet per sé voor feiten. Dan mag dit misschien een onrealistische visie zijn. Als je hier niets over kwijt wilt reageer er dan ook niet op.

Ik wil niet voor moderator spelen maar dit gedrag slaat gewoon nergens op. Vertel dan beschaafd dat het hier niet thuis hoort en niet onderbouwd is.

@Master_Egg

Het zal je nog verbazen trouwens dat Star Trek vaak redelijk in de buurt zat met uitvindingen die later echt uitgevonden werden danwel in een iets andere vorm.

[ Voor 9% gewijzigd door TweakerDwayne op 30-01-2007 11:40 ]

Verwijderd

Het zal je nog verbazen trouwens dat Star Trek vaak redelijk in de buurt zat met uitvindingen die later echt uitgevonden werden danwel in een iets andere vorm.
Als we het hebben over onderbouwen, heb je ook bronnen?

Verder moeten mensen minder miepen. Er wordt niet gedemoniseerd, de discussie wordt verlegd naar de zin en onzin van deze posting, en de geloofwaardigheid van de poster.
Als je iets wetenschappelijks verkondigt gebeurt dit wel vaker. In een normale situatie past de aankondiger zijn verhaal zo nodig aan en verdedigt zijn stelling.

Dat er reacties zijn die directer en onvriendelijker overkomen, shit happens. Het maakt het alleen maar uitdagender om je stelling te verdedigen.

• TweakerDwayne
* The mobile phone from Kirk's communicator
* Non-invasive medical scanning equipment from McCoy's sickbay
* The iPod from the Enterprise-D's digital music library
http://en.wikipedia.org/wiki/Society_and_Star_Trek
http://frontpage.fok.nl/nieuws/69016

Zelf kijk ik geen Star Trek maar heb weleens op Discover Channel een documentaire gezien over Star Trek en de inspiratie ervan waaruit echte uitvindingen voortkwamen.

Je hebt ook wel gelijk dat sommige reacties een verdediging uitlokken. Hier is dan ook totaal niks mis mee. Misschien is mijn reactie ook wat overdreven maar het is naar mijn mening niet normaal om ervoor te zorgen dat iemand na enkele posts in een topic het forum wilt verlaten.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakerDwayne op 30-01-2007 12:19 ]

Verwijderd

TweakerDwayne schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:33:

Ook de reactie van De_baron was zeer misplaatst. No flame intended zeggen maar toch persoonlijk aanvallen. Zelfs al heeft hij een naar jouw mening slechte product survey geschreven; heeft dat enige betrekking tot dit onderwerp? De product survey staat voor ervaringen of meningen en niet per sé voor feiten. Dan mag dit misschien een onrealistische visie zijn. Als je hier niets over kwijt wilt reageer er dan ook niet op.

Ik wil niet voor moderator spelen maar dit gedrag slaat gewoon nergens op. Vertel dan beschaafd dat het hier niet thuis hoort en niet onderbouwd is.
Mijn opmerking was geen aanval op de persoon Exuimtum, maar slechts een sarcastische noot. Als je niet tegen kritiek kunt dan moet je vooral wegblijven op Tweakers. Als ik een onzinninge opmerking plaats onder een willekeurig bericht, of als ik een belachelijke vraagprijs plaats bij een advertentie krijg ik dat ook te horen.

Als Exuimtum zich publiekelijk voordoet als professioneel gamer, een keiharde systeembeheerder, en bovendien als iemand die game-engines modificeert, dan mag je er vanuit gaan dat deze persoon weet dat een FX60 niet bepaald een singlecore CPU is.

Mocht ik de persoon achter Exuimtum op welke wijze dan ook gekwetst hebben dan spijt mij dat zeer.

• TweakerDwayne
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:21:
[...]
Als Exuimtum zich publiekelijk voordoet als professioneel gamer, een keiharde systeembeheerder, en bovendien als iemand die game-engines modificeert, dan mag je er vanuit gaan dat deze persoon weet dat een FX60 niet bepaald een singlecore CPU is.

Mocht ik de persoon achter Exuimtum op welke wijze dan ook gekwetst hebben dan spijt mij dat zeer.
Oké. Misschien had ik te weinig achtergrondinformatie over zijn verdere gedrag en jouw ervaringen met hem.

@johnnyv.nl

Wauw. Dat is echt heel freaky.

[ Voor 4% gewijzigd door TweakerDwayne op 30-01-2007 12:41 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TweakerDwayne schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:15:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Society_and_Star_Trek
http://frontpage.fok.nl/nieuws/69016

Zelf kijk ik geen Star Trek maar heb weleens op Discover Channel een documentaire gezien over Star Trek en de inspiratie ervan waaruit echte uitvindingen voortkwamen.

Je hebt ook wel gelijk dat sommige reacties een verdediging uitlokken. Hier is dan ook totaal niks mis mee. Misschien is mijn reactie ook wat overdreven maar het is naar mijn mening niet normaal om ervoor te zorgen dat iemand na enkele posts in een topic het forum wilt verlaten.
Je kan binnenkort ook non invasive treatment toevoegen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/5106598.stm

Verwijderd

Ik zag het ook ja :') Beetje mosterdgas als memory gebruiken :D of zou Sarin beter werken?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou overigens liever een manier zien om een analoge computer te hebben (dus zonder verlies van precisie door omzetting van analoog naar digitaal)

Verder zijn neurons betrekkelijk traag, dat moet toch sneller kunnen :P

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 30-01-2007 12:43 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
weer een zoveelste reden om je profiel maar zo leeg mogelijk te houden :/

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Kunnen we de onzinreplies voortaan in de HK houden aub :/

Topic is inmiddels dermate offtopic dat hij op slot gaat, kennelijk kunnen sommige mensen niet op een normale manier discussiëren

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.