Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ik zoek winkel. Simpel toch? Of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58

robenroute

VuurDraad was fijn...

Topicstarter
Wellicht is het mogelijk en heb ik het totaal over het hoofd gezien, maar ik worstel met het volgende: ik ben op zoek naar een winkel in mijn buurt (bijv. postcode 61XX). Hoe doe ik dat? Wat ik graag zou zien is een lijstje met PC-winkels/-bedrijven in mijn buurt en vervolgens afhankelijk van de Shop Survey-resultaten wil ik een of meerdere winkels kiezen. Ik vind het namelijk belangrijker dat er een goede zaak vlak in de buurt zit, dan dat ik 5 euro goedkoper uit ben door in (bijv.) Middelburg of Hoogeveen te bestellen....

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Op postcode en dan afstand is een functionaliteit die niet aanwezig is. Je kan wel door op de titel van de kolom 'plaats' te klikken sorteren op plaatsnaam. Daarmee kan je makkelijker navigeren naar plaatsen die bij jou in de buurt liggen.

http://tweakers.net/shopsurvey/?&Sortering=Plaats

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Je zou bijv Gouden Gids of het bedrijvengedeelte van de Telefoongids kunnen gebruiken om computerwinkels te vinden die bij jou in de buurt zitten. Gouden Gids zoekt bijvoorbeeld op regio. De wat grotere bedrijven hebben vaak ook een wat grotere plek in die gidsen en je zou de bijbehorende shopsurveys zonder veel moeite er bij moeten kunnen vinden.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Er zijn al enige voorbereidingen getroffen voor een dergelijke mogelijkheid, echter is deze optie nog niet af en ik kan nu nog niet aangeven wanneer we een dergelijke optie kunnen aanbieden.

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58

robenroute

VuurDraad was fijn...

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Voorlopig blijft het dus nog een beetje behelpen.... ;)