Sinds enige tijd heb ik een nieuwe computer draaiend (ongeveer 4 maand)
alles deed het geen probleem.
tot gister toen mijn D schijf verdwenen was;x
ik kwam er achter dat de sata driver van mijn mobo de HDD niet vinden kan bij het opstarten van mijn computer. hij vind wel mijn oude ATA schijf die ik als primairy HDD heb en waar windows opstaat.
het opstarten van mijn computer duurt nu ook 3 min omdat hij 3 minuten loopt te zoeken naar de SATA schijf en vervolgens toch maar verder gaat maar niks vind.
ik heb mijn drivers al een x aantal keer opnieuw geinstalleerd, nieuwste drivers gedownload en mijn HDD er al uit gehad, alles lijkt goed ingesteld te zijn.
HDD: 320 GB Western Digital
Moederboard: gigabyte GA-965P-DS3
kon geen vergelijkbaar probleem vinden op het forum daarom mijn post.
herkent iemand dit probleem of weet je een oplossing zou ik het graag weten.
- Eno
alles deed het geen probleem.
tot gister toen mijn D schijf verdwenen was;x
ik kwam er achter dat de sata driver van mijn mobo de HDD niet vinden kan bij het opstarten van mijn computer. hij vind wel mijn oude ATA schijf die ik als primairy HDD heb en waar windows opstaat.
het opstarten van mijn computer duurt nu ook 3 min omdat hij 3 minuten loopt te zoeken naar de SATA schijf en vervolgens toch maar verder gaat maar niks vind.
ik heb mijn drivers al een x aantal keer opnieuw geinstalleerd, nieuwste drivers gedownload en mijn HDD er al uit gehad, alles lijkt goed ingesteld te zijn.
HDD: 320 GB Western Digital
Moederboard: gigabyte GA-965P-DS3
kon geen vergelijkbaar probleem vinden op het forum daarom mijn post.
herkent iemand dit probleem of weet je een oplossing zou ik het graag weten.
- Eno