Toon posts:

DFI lanparty NF4- ultra D socket 939 i.c.m artic freezer 64

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. ik zie nergens op mijn moederbord de aansluiting waar ik de fan van mijn freezer 64 pro 7 zou moeten aansluiten. ik heb het hele moederbord afgezocht .. maar of hij kan dus niet samen met dit bord of ik mis het gewoon |:( Mods.. willen jullie alsjeblieft deze thread eventjes openlaten? ik heb ook al flink gegoogled maar kan het antwoord niet echt vinden. alvast bedankt!

Verwijderd

Dit meen je niet? Je moet de koeler gewoon op de CPU-fan aansluiting op je moederbord aansluiten. Die is altijd heel makkelijk te vinden. Zo niet, dan zoek je maar in de manual.
Een beetje zelf zoeken (manual, plaatjes vh moederbord op internet) mag ook wel hoor......

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:11

Shaggy

Misantroop pur sang

Als je hier kijkt zie je wat aansluitingen op eenzelfde moederbord. Staat toch in je boekje?

Afbeeldingslocatie: http://gandalf.vef.free.fr/DFI/DFI+xp-120(6).jpg

Volg het rood wit blauwe draadje maar.

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

Hoe kan je die nou niet vinden :S?

Er zitten er 5 op,
en toevallig op pagina 5 van je handleiding staat het, dit noem ik geen zoekwerk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd, handleiding lezen hoort toch echt bij de basiszelfwerkzaamheid die we verwachten...

Googlen helpt niet altijd, soms is gewoon even rustig nadenken en kijken een betere optie :z

[ Voor 35% gewijzigd door dion_b op 29-01-2007 19:00 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.