Gezocht: redelijk makkelijk programma om advertenties mee te

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:06
Mijn baas wil dus een programma aanschaffen,omdat we onze advertenties zelf willen gaan maken. Mijn vraag. Met welk programma kan je makkelijk plaatjes en teksten toevoegen, en layout fatsoenlijk bewerken. Dit moet een niet al te moeilijk programma zijn en redelijk makkelijk aan te leren.

Geen photoshop dus, maar iets simpelers...
iemand suggesties?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-01 20:13
Indesign?

• Tware
Ik denk dat het net iets simpeler dan Indesign moet zijn. Het is trouwens om gedrukt te worden, zijn geen webads oid

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nog simpeler dan Indesign? Misschien investeren in wat trainingen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Simpeler dan Indesign... Wat dacht je van MS publisher of misschien MSoffice/Openoffice?

• Tware
Simpeler bedoel ik niet; in Indesign zitten veel functies die ik toch niet gebruik en wel voor betaal. Iets als indesign met alle mogelijkheden die nodig zijn om fatsoenlijk advertenties te maken.

Verwijderd

Ik denk dat je met een externe dtp'er veel goedkoper uit bent. Als je zelf zonder kennis de advertentie op kunt maken lijkt het me dat deze niet ingewikkeld is, en een dtp'er dit dan ook in een uurtje heeft gedaan. Scheelt weer het kopen van adobe software en een dtp'er levert de advertentie altijd drukklaar aan.

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

geef ik nielsjuh helemaal gelijk in.

uitbesteding is in dit geval veel goedkoper en beter dan zelf een beetje aan gaan klungelen.
pas ook op, bij een simpele advertentie zit over het algemeen ook wel een hoop waar goed over nagedacht wordt. zo maar wat tekst en plaatjes kladderen lijkt me niet de beste manier om op te gaan als bedrijf (die neem ik aan niet in die business zit)

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:09
Tjeemp schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:23:
geef ik nielsjuh helemaal gelijk in.

uitbesteding is in dit geval veel goedkoper en beter dan zelf een beetje aan gaan klungelen.
pas ook op, bij een simpele advertentie zit over het algemeen ook wel een hoop waar goed over nagedacht wordt. zo maar wat tekst en plaatjes kladderen lijkt me niet de beste manier om op te gaan als bedrijf (die neem ik aan niet in die business zit)
Ik ben je het met eens, maar als ik een programma zou moeten aanraden zou ik zeggen ga eens kijken bij coreldraw. Bij een bedrijf waar ik gewerkt hebben hadden we een combinatie een deel van de advertentie's deden we zelf en een deel lieten we doen. Met name de kleinere lokale bladen deden we zelf en de landelijke of luxe bladen lieten we maken, maar daarvoor maakten we vaak eerst zelf een opzet. Met coreldraw kan je ook gemakkelijk exporteren naar een pdf pre press formaat wat de meeste drukkers accepteren en anders kan je het altijd nog exporteren naar een eps of ai formaat in coreldraw.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Misschien is Scribus een idee, een opensource opmaak pakket wat certified PDF kan aanleveren, kan goed samenwerken met Inkscape en The Gimp.

Verwijderd

Zelf vind ik QuarkXpress erg handig en makkelijk. Is een opmaakprogramma van Adobe

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Is Paint Shop Pro geen optie? Makkelijk programma om te leren, genoeg functies.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:31:
Zelf vind ik QuarkXpress erg handig en makkelijk. Is een opmaakprogramma van Adobe
1. is niet van Adobe
2. is niet eenvoudig

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Mjah, ik zie niet echt een mooi vervolg voor dit topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.