Ik ben aan het kijken naar een laptop. Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor internet en office, maar ook voor video bewerking.
Een vereiste is dus dat er firewire op zit en een behoorlijke harde schijf +- 150 gb. Ook minimaal 1024 geheugen is nodig. Ook wil ik graag een beeldscherm dat hoge reoluties aankan, dus als het 15" inch is dan wel 1400x1000 ofzo, anders is 17 inch misschien interesanter.
Mijn budget is rond de 1000 euro.
[Update]
Dus opgesomd de volgdende specs:
* CPU Intel Duo2core (667mhz bus)
* dikke harde schijf +- 150 gb
* 1024 mb geheugen
* 15,4 inch beeldscherm met liefst sxga
* videokaart maakt me niet al te veel uit, speel toch geen games
* Software hoeft ook niet voor geinstalleerd te zijn. Ik heb nog een licentie voor windows xp van mijn oude laptop, dus die kan ik zo gebruiken.
Aldi notebook is ondertussen geen optie mee. Ik zit vooral dat ik nergens kan kiezen voor een sxga beeldscherm. Althans niet voor mijn budget.
Hebben jullie nog andere suggesties voor een notebook?
Een vereiste is dus dat er firewire op zit en een behoorlijke harde schijf +- 150 gb. Ook minimaal 1024 geheugen is nodig. Ook wil ik graag een beeldscherm dat hoge reoluties aankan, dus als het 15" inch is dan wel 1400x1000 ofzo, anders is 17 inch misschien interesanter.
Mijn budget is rond de 1000 euro.
[Update]
Dus opgesomd de volgdende specs:
* CPU Intel Duo2core (667mhz bus)
* dikke harde schijf +- 150 gb
* 1024 mb geheugen
* 15,4 inch beeldscherm met liefst sxga
* videokaart maakt me niet al te veel uit, speel toch geen games
* Software hoeft ook niet voor geinstalleerd te zijn. Ik heb nog een licentie voor windows xp van mijn oude laptop, dus die kan ik zo gebruiken.
Aldi notebook is ondertussen geen optie mee. Ik zit vooral dat ik nergens kan kiezen voor een sxga beeldscherm. Althans niet voor mijn budget.
Hebben jullie nog andere suggesties voor een notebook?
[ Voor 35% gewijzigd door VivaAtloni op 30-01-2007 10:15 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost