Sinds gisteren kunnen internet explorer, avant browser en MSN geen verbinding meer krijgen, andere programma's als firefox, outlook express, newsleecher en andere programma's die internet explorer niet gebruiken wel. Ik denk dus dat Internet Explorer corrupt is geraakt oid.
Om te kijken of het niet ergens anders aan lag en het op te lossen heb ik het volgende geprobeerd:
internet opties door gelopen, lijkt allemaal te kloppen
netwerk verbinding doet het ook
internet explorer 7 update er af gegooid en opnieuw geinstalleerd
chkdsc gedraaid
op een site gelezen dat je door de volgende regel te runnen IE opnieuw kon installeren en dus uitgevoerd: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
nod32 virus scan gedaan, niks gevonden
windows defender laten scannen, ook niks gevonden
windows firewall uit gezet
firewall van de router(belkin) uit gezet
Dit alles zonder resultaat.
Mijn vraag is nu,
1 Klopt het dat IE corrupt is?
2 Zijn er nog meer dingen die ik kan proberen?
3 Is er een manier om IE opnieuw te installeren/herstellen naast windows kompleet opnieuw te installeren?
Bvd
p.s. ik ben nog vrij nieuw hier en wist niet helemaal zeker in welk forum dit bericht het beste past.
Om te kijken of het niet ergens anders aan lag en het op te lossen heb ik het volgende geprobeerd:
internet opties door gelopen, lijkt allemaal te kloppen
netwerk verbinding doet het ook
internet explorer 7 update er af gegooid en opnieuw geinstalleerd
chkdsc gedraaid
op een site gelezen dat je door de volgende regel te runnen IE opnieuw kon installeren en dus uitgevoerd: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
nod32 virus scan gedaan, niks gevonden
windows defender laten scannen, ook niks gevonden
windows firewall uit gezet
firewall van de router(belkin) uit gezet
Dit alles zonder resultaat.
Mijn vraag is nu,
1 Klopt het dat IE corrupt is?
2 Zijn er nog meer dingen die ik kan proberen?
3 Is er een manier om IE opnieuw te installeren/herstellen naast windows kompleet opnieuw te installeren?
Bvd
p.s. ik ben nog vrij nieuw hier en wist niet helemaal zeker in welk forum dit bericht het beste past.