als ik me oude orgineele processor vervang door een andere processor bijv: een intel celeron 351 na een intel 530 ben ik dan genoot zaakt om me windows op nieuw te installeeren of geeft dat niks om de prestaties ??
Nee is niet nodig.Als ik mijn oude orginele processor vervang door een andere processor bijvoorbeeld een Intel Celeron 351 naar een intel 530, ben ik dan genoodzaakt om mijn Windows opnieuw te installeren of geeft dat niets om de prestaties ??
offtopic:
Heb de spelfouten er maar even uitgehaald, eentje is niet erg maar dit waren er wel heel veel
Heb de spelfouten er maar even uitgehaald, eentje is niet erg maar dit waren er wel heel veel

[ Voor 105% gewijzigd door Gunner op 29-01-2007 14:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Als je een nieuwe processor plaats hoef je echt niet direct een herinstallatie te doen van Windows, gewoon de processor plaatsen en lekker door werken.
Naar mijn ervaaing kan je een windows herstell uitvoeren via de cd. je windows werkt daarna weer naarbehoren.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
wel eerst PC van het stroomnet afhalenVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:07:
Als je een nieuwe processor plaats hoef je echt niet direct een herinstallatie te doen van Windows, gewoon de processor plaatsen en lekker door werken.

oke dan is het goed ze hebben me probeeren wijs te maken dat dan je prestaties achter uit gaan
nog ff een vraag je mijn fsb in de bios staat op 200 kan ik die ook om hoog gooien volgens mij is die geblockt dat je hem niet kan veranderen ??
nog ff een vraag je mijn fsb in de bios staat op 200 kan ik die ook om hoog gooien volgens mij is die geblockt dat je hem niet kan veranderen ??
Geef even wat meer informatie over je systeem, dan kunnen we je misschien helpen. En heb je zelf al op GoT en Google gezocht naar een oplossing?
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
Verwijderd
Sorry, maar hoe denk je dat mensen je willen helpen als je het teveel vindt om even wat op de spelling te letten.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:10:
Oke dan is het goed"punt" Ze hebben me proberen wijs te maken dat dan je prestaties achter uit gaan"punt"
Nog ff een vraagje "punt" Mijn fsb in de bios staat op 200"komma" kan ik die ook omhoog gooien"?" Volgens mij is die geblockt zodat dat je hem niet kan veranderen "punt"
Ik zal op me spelling letten haha.
Mobo: ASrock 775v88+
CPU - LGA775 for Intel® Pentium 4/Celeron processor
- FSB 800/533 MHz
- Support advanced Intel® EM64T CPU
- Supports Hyper-Threading Technology
- Intel® 04B/04A processors compatible
Chipset - Northbridge: VIA® PT880
- Southbridge: VIA® 8237
Memory - Dual Channel DDR memory technology
- Supports DDR400/333/266
- DIMM slots: 4
- Max. capacity: 4GB*
BIOS - 2Mb AMI BIOS with ACPI, SM BIOS 3.0, PnP
Hybrid Booster - CPU Frequency Stepless control
- ASRock U-COP
- Boot Failure Guard (B.F.G)
En heb een Intel p4 530 3GHz
-FSB 800 MHz
-L2 1024 mb
-Hypertreading
-prescott
.............
oja mister_b ja moet je wezen
Mobo: ASrock 775v88+
CPU - LGA775 for Intel® Pentium 4/Celeron processor
- FSB 800/533 MHz
- Support advanced Intel® EM64T CPU
- Supports Hyper-Threading Technology
- Intel® 04B/04A processors compatible
Chipset - Northbridge: VIA® PT880
- Southbridge: VIA® 8237
Memory - Dual Channel DDR memory technology
- Supports DDR400/333/266
- DIMM slots: 4
- Max. capacity: 4GB*
BIOS - 2Mb AMI BIOS with ACPI, SM BIOS 3.0, PnP
Hybrid Booster - CPU Frequency Stepless control
- ASRock U-COP
- Boot Failure Guard (B.F.G)
En heb een Intel p4 530 3GHz
-FSB 800 MHz
-L2 1024 mb
-Hypertreading
-prescott
.............
oja mister_b ja moet je wezen
carmen1989,
Dit is echt niet hoe het hier op GoT werkt. Zoals je hierboven kunt zien post je op een dermate cryptische, onverzorgde manier dat anderen niet kunnen achterhalen wat je bedoelt en alleen maar commentaar op de vorm kunnen geven.
Ik heb je vorige keer aangegeven dat je duidelijk en volledig moet zijn, anders heeft het geen zin. Dat ben je hier nog steeds niet, nog los van het feit dat je prima zelf in staat bent om benchmarks op te zoeken die CPUs vergelijken.
Dit is echt niet hoe het hier op GoT werkt. Zoals je hierboven kunt zien post je op een dermate cryptische, onverzorgde manier dat anderen niet kunnen achterhalen wat je bedoelt en alleen maar commentaar op de vorm kunnen geven.
Ik heb je vorige keer aangegeven dat je duidelijk en volledig moet zijn, anders heeft het geen zin. Dat ben je hier nog steeds niet, nog los van het feit dat je prima zelf in staat bent om benchmarks op te zoeken die CPUs vergelijken.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.