Toon posts:

Welke grip voor Canon 30D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een grip voor de Canon 30D bestellen en het leek mij logisch daarom de Canon BG-E2 te nemen. Keek ik net heel toevallig op marktplaats, kom ik er achter dat er ook 1 van Delta bestaat voor 107,50 (die van Canon is 140-150 euro).

Heeft iemand ervaring met deze Delta of kan ik maar beter voor die paar tientjes extra die Canon bestellen? Of iemand misschien nog een andere grip voor de 30D?

advertentie op marktplaats van de Delta

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

mmm..ik zou, vanwege compatibiliteit, gewoon die paar tientjes meer neerleggen en de Canon grip nemen. Erg prettig ding, by the way!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 17:03
Ik zou de originele Canon nemen, vaak degelijker dan de andere zooi. Grip was voor mij elke euro waard :)

|>

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Ik zou het eigenlijk wel interessant vinden als iemand die een BG-E3 heeft, eens zou testen hoe die delta werkelijk is. Je hebt al ervaring met de canon-original, hoeft die DELTA niet te kopen, maar gewoon ff testen en dan je bevindingen vermelden. Wellicht is het een top-optie en kunnen zo heel wat mensen best wel wat geld besparen :)

Bericht hierboven

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vriend van me heeft een Delta op zijn 300D zitten. Qua bouw, stevigheid en montage kan ik eigenlijk geen verschil ontdekken met een orginele. Nou heeft een 300D niet dezelfde grip als een 30D, maar het is denk ik wel een prima indicatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Mja nou zit ik nog meer te twijfelen :p Op zich heb ik die paar tientjes er wel voor over, aan de andere kant als die Delta ook best is kan ik er weer een CF-je bij kopen voor het geld wat ik er mee bespaar. Als er iemand dus ervaring met de Delta heeft (of nog mooier, met beide ervaring) laat het dan even weten!

Verwijderd

Tja, als het nou de helft zou schelen.... Voor die drie-vier tientjes op deze bedragen loop ik niet te nuilen: gewoon het eigen spul, al is het maar voor de garantie (20D grip anyone?). En hoe het ding het na langere tijd houdt tov de originele is ook maar raden :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb die Canon maar besteld, vooral vanwege de kwaliteit die ik wil hebben. Maar mocht er iemand zijn met ervaringen van de Delta: post ze maar (ook voor anderen).
Pagina: 1