Draai Vista RTM NL
Het gaat om een hauppauge WinTV PVR 150 PCI
Vista herkent de kaart en installeert de drivers correct.
Maar als ik via mediacenter live-tv kies (of gelijk welk programma waarmee de kaart samenwerkt) dan "hangt" mijn pc.
Hij wil dan ook niet meer opstarten in windows.
Dus moet ik via veilige modus opstarten, dan naar apparaatbeheer en dan de driver verwijderen om vervolgens terug gewoon op te starten. Als hij dan terug de drivers installeert valt het soms voor dat hij tijdens het installeren ook gewoon vastloopt, met als gevolg, terug via veilige modus , verwijderen, ....
Heb de vista drivers al geprobeerd, zelfde probleem. Kan ze trouwens enkel maar installeren in veilige modus. Anders blijft de installatie hangen en moet ik terug gaan verwijderen via veilige modus.
heb deze pc:
http://nl.packardbell.be/products/at-home/...319790-140.html
Video on board is vervangen door een geforce 7300 256mb
kan dit te maken hebben met de realtek HD audio onboard?
Heb de Realtek Vista Driver R1.55 2007/1/8 ook geinstalleerd
Heb alle nieuwe drivers geïnstalleerd.
Zelfs geprobeerd op Windows media Center 2005 (fresh install), maar met hetzelfde resultaat.
Heb zelfs de laatste nieuwe BIOS versie geïnstalleerd.
Blijkbaar moet er toch ergens een hardwareconflict ontstaan.
Iemand die meer raad kan geven.
Het gaat om een hauppauge WinTV PVR 150 PCI
Vista herkent de kaart en installeert de drivers correct.
Maar als ik via mediacenter live-tv kies (of gelijk welk programma waarmee de kaart samenwerkt) dan "hangt" mijn pc.
Hij wil dan ook niet meer opstarten in windows.
Dus moet ik via veilige modus opstarten, dan naar apparaatbeheer en dan de driver verwijderen om vervolgens terug gewoon op te starten. Als hij dan terug de drivers installeert valt het soms voor dat hij tijdens het installeren ook gewoon vastloopt, met als gevolg, terug via veilige modus , verwijderen, ....
Heb de vista drivers al geprobeerd, zelfde probleem. Kan ze trouwens enkel maar installeren in veilige modus. Anders blijft de installatie hangen en moet ik terug gaan verwijderen via veilige modus.
heb deze pc:
http://nl.packardbell.be/products/at-home/...319790-140.html
Video on board is vervangen door een geforce 7300 256mb
kan dit te maken hebben met de realtek HD audio onboard?
Heb de Realtek Vista Driver R1.55 2007/1/8 ook geinstalleerd
Heb alle nieuwe drivers geïnstalleerd.
Zelfs geprobeerd op Windows media Center 2005 (fresh install), maar met hetzelfde resultaat.
Heb zelfs de laatste nieuwe BIOS versie geïnstalleerd.
Blijkbaar moet er toch ergens een hardwareconflict ontstaan.
Iemand die meer raad kan geven.