Misschien kun jij me helpen. Een kennis van mij werken de usb poorten niet. Hij heeft een MSI 850 P5 moederbord waarop twee poorten direct opgelast zijn en een slot die via een kabel op het moederbord wordt aangesloten. Geen van alle werken, bij apparaatbeheer zijn de USB Universal host 2420 + 2440 niet conflicterend en werken correct. Helaas bij de overige apparaten staat een uitroepteken bij de USB host to host bridge, dat deze drivers niet geïnstalleerd is.
De driver voor de bridge is niet te vinden in system 32 en op de windows xp cd-rom. Als ik in het bios usb uitzet is het duidelijk dat het aan de hardware ligt, want overige apparaten komen dan niet terug in apparaatbeheer. Zelf dacht ik dat USB draait op generic drivers, maar misschien kun jij een oplossing voor dit probleem vinden?
De driver voor de bridge is niet te vinden in system 32 en op de windows xp cd-rom. Als ik in het bios usb uitzet is het duidelijk dat het aan de hardware ligt, want overige apparaten komen dan niet terug in apparaatbeheer. Zelf dacht ik dat USB draait op generic drivers, maar misschien kun jij een oplossing voor dit probleem vinden?