[XP] hp webjetadmin werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:29
Ik heb een pc met hp webjetadmin Op deze pc zelf heb ik een print queue aangemaakt (van een hp 4550dn) deze werkt prima. Nu wil ik het doen bij een pc in mijn netwerk, ook een xp machine. Na het invullen van de username en wachtwoord krijg ik de melding: invalid credentials.

Ik heb de firewall op die andere pc uitgezet, inlognaam en wachtwoord kloppen wel (hier kan ik lokaal mee inloggen)

Ik heb het device wachtwoord hetzelfde ingesteld als de community name mbv de webinterface. Als ik dit met wja zelf doe krijg ik ook een foutmelding (invalid credentials).

Printer heeft volledige reset gehad, en firmware is net naar 25.57 geupdate
Wat kan er nog meer aan de hand zijn? Aangezien hij lokaal wel werkt

[ Voor 23% gewijzigd door elgringo op 29-01-2007 13:26 ]

if broken it is, fix it you should

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
ook de security op de print queue ingesteld? de user(s) van de andere computer toegevoegd bijvoorbeeld.

Battle.net tag

• elgringo
Mystery schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:02:
ook de security op de print queue ingesteld? de user(s) van de andere computer toegevoegd bijvoorbeeld.
De print queue op de pc waarop webjetadmin draait is dus correct aangemaakt en werkt
De andere (gemaakt op pc2 vanuit pc1) kan niet worden gemaakt, dan komt de foutmelding.

Hoe bedoel je de users toevoegen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waar vul je precies die username/password in dan? Als je normaal gesproken een print queue aanmaakt (Printers => Add Printers => Local Printer => create new port => Standard TCP/IP Port => Ip Address inkloppen van printserver, en printer aan die poort hangen) dan hoef je helemaal geen username/password in te vullen namelijk? :)

• elgringo
elevator schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:36:
Waar vul je precies die username/password in dan? Als je normaal gesproken een print queue aanmaakt (Printers => Add Printers => Local Printer => create new port => Standard TCP/IP Port => Ip Address inkloppen van printserver, en printer aan die poort hangen) dan hoef je helemaal geen username/password in te vullen namelijk? :)
Klopt
Ik wil het doen met HP webjetadmin, dan geef je het admin wachtwoord op zodat wja de queue op die pc aanmaakt. En dit werkt dus niet