Toon posts:

Help me met me pro 530 intel pentium 4

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem wat ik niet echt snap op mijn pro staat 3 ghz daar draait hij ook op maar als je de pro bekijkt staat er ook nog dat hij op 3.4 kan draaien hoe verander ik dit ???

oja mijn fsb in de bios kan ik ook niet veranderen :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:10

Cyphax

Moderator LNX
Je geeft te weinig informatie. Wat voor moederbord heb je? Lees ook de FAQ even door eerst: Frequently Asked Questions T&C, wellicht kom je er dan al uit ipv dat je moet wachten op replies.

[ Voor 18% gewijzigd door Cyphax op 29-01-2007 11:36 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verader ik de ghz van mijn Intel Pentium 4 530

Zoals de admin daar al vertelde en Cyphax hierzo, waar heb je het over?
"pro 530 intel pentium 4" is veel te weinig informatie..

Daar komt ook nog bij dat hier op GoT een bepaalde 'eigen inzet' wordt verwacht... Google eerst een beetje of zoek op GoT rond, ipv hier meteen een topic te maken..

En als laatste; BIOS settings veranderen is niet echt aan te raden als je verder niet al te computertechnisch bent ingesteld...

edit:

help is totaal niet nodig in een titel...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asrock 77v88+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is het juist ik kan niks vinden op google en andere zoekmachines wat ik echt nodig ben het gaat er om dat me pro 3 ghz is is een intel pentium 530 3ghz frontsidebus 800 l2 cache 1024 HyperThreading... prescott en socket 775 maar als je de bovenkant van de pro bekijkt staan er twee regels eentje van dat hij draait op 3 ghz en de andere regel staat precies het zelfde maar dan met 3.4 ghz snap er niks van :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:17
haha, je opent dus nagenoeg hetzelfde topic.

Laat me één ding zeggen, als je de letters op je processor kan lezen dan kan je maar beter snel wat koelpasta gaan halen.

Succes verder.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:10

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:45:
dat is het juist ik kan niks vinden op google en andere zoekmachines wat ik echt nodig ben het gaat er om dat me pro 3 ghz is is een intel pentium 530 3ghz frontsidebus 800 l2 cache 1024 HyperThreading... prescott en socket 775 maar als je de bovenkant van de pro bekijkt staan er twee regels eentje van dat hij draait op 3 ghz en de andere regel staat precies het zelfde maar dan met 3.4 ghz snap er niks van :S:S
Ander verzoekje: kun je proberen je berichtjes een beetje structuur te geven? Het kost nu serieus moeite om het te lezen en dan moet ik met koppijn gaan zoeken naar de oplossing. ;)

Ondertussen missen we ook heel belangrijke informatie zoals welk moederbord je hebt. Als je een programma zoals Everest Home Edition installeert kun je dat zien, als je het zo niet weet.ondertussen ben ik scheel en heb je wel vermeld welk moederbord je hebt, excuus

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 29-01-2007 11:57 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT carmen1989 :)

Lees aub de eerste twee punten van moto-moi in "Hoe verader ik de ghz van mijn Intel Pen..." nog even goed door.

Je bent in Processors, Moederborden en Geheugen op de juiste plek voor vragen over processoren, maar helaas kunnen we werkelijk niets bakken van wat je hier precies probeert te vertellen of vragen :o

Ik zou je aanraden om eens de informatie die je ter beschikking hebt overzichtelijk bij elkaar te krijgen. Begin eens bij de processor. Je zegt dat daar zowel 3.0GHz als 3.4GHz op staat. Dat spreekt elkaar nogal tegen. Kijk eens wat er nog meer op staat - zoals bijvoorbeeld de S-Spec ID (dat is een reeks van 5 letters en cijfers dat meestal met SL begint). Google daar eens op, dan kun je in ieder geval eenduidig je CPU identificeren. Als blijkt dat het op 3GHz hoort te draaien (wat bij een P4 530 normaal is), heb je geen probleem en is puur de vraag waar die loze 3.4GHz vandaan komt.

Zet dat allemaal op een rijtje voor jezelf en kom je er waarschijnlijk ook zelf uit. Lukt dat niet, dan mag je een topic hier openen, maar doe dat dan volledig, dus met alle informatie erbij, ook met de zoektermen waar je al op gezocht hebt en natuurlijk met een beetje verzorging in je taalgebruik (en liefst met wat minder panisch geblaat).

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.