Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• berkhoff22
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09-2024
Hallo,

Ik wil een sd geheugenkaartje van 512MB vol zetten met muziek op WMA formaat voor mijn pocket pc. Nou laat ik hem via windows media player met mijn telefoon synchroniseren want ik heb daar een playlist staan van 186 items en 113,24 MB. Zou moeten passen, nou ga ik synchroniseren word er halverwege aangegeven dat de kaart vol is.

Kijk ik via mijn pocket pc geeft ie aan dat er nog 198 mb over is. Ik heb dit kaartje al geformateerd met pocket mechanic heeft allemaal geen zin. Ik heb het buiten windows mediaplayer geprobeert precies hetzelfde :( .

Ik heb een ander geheugenkaartje geprobeert een micro sd met verloop stukje naar sd precies hetzelfde :( . Wie heeft er een tip of kan mij hiermee helpen?

Alsvast bedankt.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:08

Pubbert

random gestoord

Is het een Highspeed/Extreme kaartje? Kan mss dat je PDA hier niet mee overweg kan? (In dit geval zou je een normale SD kaart moeten hebben)

Probeer hem anders eerst eens op je PC volledig te formatteren als FAT

[ Voor 20% gewijzigd door Pubbert op 29-01-2007 11:51 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• berkhoff22
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09-2024
Het zijn gewone SD kaartjes geen high speed ofzo, ze zijn geformateerd als FAT16 met 32 sectors. Ik heb helaas geen card reader in mijn computer dus ik kan hem helaas niet via mijn computer formateren.