Toon posts:

[ASP.NET] Type 'ASP.add_drawing_ascx' is not defined

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ten eerste ik ben een totale n00b en ook Google kon mij niet verder helpen. Ik ben als stagiar begonnen bij een bedrijf vandaag en ik moet het werk overnemen van mijn voorganger, echter heb nog nooit met ASP.NET gewerkt, en niemand hier weet er iets vanaf. Dus het komt allemaal op mij neer. :)

Ik krijg deze fout bij de volgende regel:
code:
1
<%@ Page Language="VB" MasterPageFile="~/MasterPage.master" AutoEventWireup="false" CodeFile="add_drawing.aspx.vb" Inherits="add_drawing" title="Drawing Database" %>

Echter bij het zoeken op google kwam ik tegen dat je de DLLs e.d. moest definen en importeren, dat heb ik gedaan (had eerst nog meer fouten) maar deze fout blijft. Echter build hij de website WEL!

Wat kan hier fout zijn? Ik heb deze regel nagekeken met pagina's met andere pagina's. De code is hetzelfde, zelfde definities e.d.

Wat zou het kunnen zijn? Als er regeltjes code zijn wat jullie nog extra moeten zien, zeg het maar. Ik snap er de ballen van! De tutorials op internet zeggen ook allemaal dat m'n libraries niet geimport zijn.. maar dat zijn ze wel!

Help, ik krijg nu al hoofdpijn van m'n stage. :P

Verwijderd

Ascx is de extentie voor custom webcontrols. Ik denk dat je ergens in je project nog een referentie naar een control mist