Unlock pipelines 7600 GS AGP

Pagina: 1
Acties:

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 17:28
Ik heb van de week een 7600GS van club 3d op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje. Nu ging ik is kijken met rivatuner of ik nog pipelines kon openzetten. Er stonden er inderdaad 4 dicht. Maar als ik deze openzet gebeurt er eigenlijk vrij weinig. Nu viel mij op na het lezen van een guide ervoor dat er bij state (het derde rijtje) enabled stond en dat het enige wat moest gebeuren dat ding aanvinken en hardware masked unit enabled moest worden. Nu staat die state bij mij disabled maar ik kan het wel aanvinken. Nu zie ik bij active pixel/vertex units configuration inderdaad 16 pipes openstaan. Maar in het hoofdmenu van rivatuner staat deze nog op 12 terwijl deze volgens mij op 16 hoort te staat. 3Dmark is met beide settings gedraait en geen verschil.

Weet iemand misschien een manier om ze wel open te gooien met als laatste optie een andere bios erin te flashen?

BVD :D

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn die pipelines met een laser kapot gesneden in de fabriek. Zodoende kan je deze niet unlocken.

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-07 13:38
Ik heb ook 7600GS AGP, maar dan van ASUS. Ik ook druk aan de gang gegaan met overklokken en ik hoopte zo dat ik ook wat kon unlocken, maar helaas... :'(
Dus zoals Tyandor al zei -> deze zijn niet te unlocken

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Fractal Design North

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mensen toch, Unlocken gaat al niet meer vanaf de Geforce 6 serie (nv42/nv43 core).

Het verbaast me dan ook nu nog een topic als deze te zien.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kan gewoon niet meer. Unlocken is (helaas voor de tweaker) verleden tijd :(