Gebruik sinds een maandje Firefox. Op zich is het een erg goed programma, maar ik merk wel dat het opstarten ervan veel langer duurt dan IE. Weet niet of dit normaal is, zal wel komen omdat explorer.exe al geladen is in het geheugen. Sommige sites laden ook langzamer dan met IE.
Anyway, de vraag is deze. Alle websites waar ik moet inloggen heb ik op "Altijd onthouden" gezet (m.b.t. username en password). Het is heel erg leuk dat Firefox nu alle "username- en passwordvakjes" automatisch invult als ik een website bezoek, echter, ik ben gewend van IE dat ik op sómmige (niet alle) sites gewoon ingelogt ben, en dat ik niet zelf eerst op de "inlogbutton" moet klikken. Hoop dat jullie hier iets op weten
Heb overigens gezocht naar het probleem, aangezien het me wel een veelvoorkomend iets leek, maar heb, behalve vergelijkbare dingen die het allemaal net niet zijn, niets gevonden.
Anyway, de vraag is deze. Alle websites waar ik moet inloggen heb ik op "Altijd onthouden" gezet (m.b.t. username en password). Het is heel erg leuk dat Firefox nu alle "username- en passwordvakjes" automatisch invult als ik een website bezoek, echter, ik ben gewend van IE dat ik op sómmige (niet alle) sites gewoon ingelogt ben, en dat ik niet zelf eerst op de "inlogbutton" moet klikken. Hoop dat jullie hier iets op weten