Dag mensen
Ik ben van plan om een goede gamescomputer te kopen. Eentje waar ik ongv tussen de 2 en 4 jaar mee verder kan. Nu ben ik op deze configuratie gekomen
Intel® CoreTM 2 Extreme Processor Quad Core QX6700 (2.67 GHz) -
Legitieme Windows VistaTM Home Premium
2048 MB DDR2 werkgeheugen
2 x 400 GB SATAII 7200rpm harde schijf -
16 x DVD+/-ReWriter - 16 x DVD-Rom -
nVidia 8800 GTS 640 MB PCI-E videokaart
6 channel CODEC Audio -
geïntegreerde 10/100 LAN -
toetsenbord en optische muis -
Het probleem is dat ik niet zo technisch up to date ben met computers want ach ja ik had een goede die gewoon 4 jaar mee ging
(natuurlijk wel in de tussentijd mijn graphicscard en geheugen up to date gehouden).
Deze kost 3000 meer wil ik ook niet uitgeven.
Is dit een goede deal? Of zijn er beter computer te vinden of computers die iets minder power hebben maar veel minder geld kost?
Zo ja zou je dan de gegevens van deze desktop en misschien de adress van aankoop in je forum willen melden? Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor de moeite
Greets,
Runecaller
Ik ben van plan om een goede gamescomputer te kopen. Eentje waar ik ongv tussen de 2 en 4 jaar mee verder kan. Nu ben ik op deze configuratie gekomen
Intel® CoreTM 2 Extreme Processor Quad Core QX6700 (2.67 GHz) -
Legitieme Windows VistaTM Home Premium
2048 MB DDR2 werkgeheugen
2 x 400 GB SATAII 7200rpm harde schijf -
16 x DVD+/-ReWriter - 16 x DVD-Rom -
nVidia 8800 GTS 640 MB PCI-E videokaart
6 channel CODEC Audio -
geïntegreerde 10/100 LAN -
toetsenbord en optische muis -
Het probleem is dat ik niet zo technisch up to date ben met computers want ach ja ik had een goede die gewoon 4 jaar mee ging
Deze kost 3000 meer wil ik ook niet uitgeven.
Is dit een goede deal? Of zijn er beter computer te vinden of computers die iets minder power hebben maar veel minder geld kost?
Zo ja zou je dan de gegevens van deze desktop en misschien de adress van aankoop in je forum willen melden? Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor de moeite
Greets,
Runecaller