Film branden mislukt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206648

Topicstarter
Ik heb een nieuwe brander gekocht, een externe Philips SPD3100CC. En nou wilde ik een film gaan branden ik deed het via het programma VSO, alles was gelukt maar nou wilde ik de dvd afspelen, maar me computer herkende de DVD niet. het was een DVD+R.

Hopelijk heeft iemand tips of ervaringen met dit? Want het lijkt me zonde om nog veel meer DVD's te gaan verpesten.

Alvast bedankt,

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Anoniem: 206648 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:34:
Ik heb een nieuwe brander gekocht, een externe Philips SPD3100CC. En nou wilde ik een film gaan branden ik deed het via het programma VSO, alles was gelukt maar nou wilde ik de dvd afspelen, maar me computer herkende de DVD niet. het was een DVD+R.

Hopelijk heeft iemand tips of ervaringen met dit? Want het lijkt me zonde om nog veel meer DVD's te gaan verpesten.

Alvast bedankt,

Daan
probeer eens een ander programma bijv. Nero of DVD Decrypter.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:37
Probeer ook een ander merk schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206648

Topicstarter
Wow snelle reacties hartstikke bedankt ik ga die programma's even proberen en ik koop wat andere schijfjes, nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Anoniem: 206648 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:34:

Alvast bedankt,

Daan
Ja man , heb ik ook altijd !
Heb nu al achter 2 DVD's geweest , koste me 60 euro.
NEC dvd branders , en weet je waar het probleem hier lag?
Alcohol 120% ! :@ alles met virtuele schijven verziekte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Anoniem: 162692 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:37:
[...]

Ja man , heb ik ook altijd !
Heb nu al achter 2 DVD's geweest , koste me 60 euro.
NEC dvd branders , en weet je waar het probleem hier lag?
Alcohol 120% ! :@ alles met virtuele schijven verziekte het
bij mij is Alcohol ook altijd een no-way geweest... verpeste ook altijd al mijn schijfjes.. maar met Nero gaat het altijd goed :)

zelf brand ik alles met mijn platinum schijfjes :) en met mijn liteon brander.. gaat best wel goed iig :)

[ Voor 10% gewijzigd door carlino op 29-01-2007 00:51 ]

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 11:15

krvabo

MATERIALISE!

Nec + alcohol gaat hier gewoon goed. Uiteraard wel met kwaliteit schijfjes (verbatim).

Voor branden met mijn Nec gebruik ik altijd imgburn, finalburn, alcohol of nero.. alles werkt gewoon.
Het kan zijn dat je gewoon rotte dvdtjes had; of te snel hebt gebrand. Probeer ook eens een lagere snelheid zoals 4 of 8x.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Pagina: 1