[XP] Windows Media Player: Volume minderen in game?

Pagina: 1
Acties:

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 19:16
Hoi,

Ik vraag het mij al een tijdje af of het mogelijk is:

Ik game regelmatig online met wat muziek op de achtergrond. Nu zit het zo dat er af en toe enkele conversaties op TeamSpeak zijn die wel interessant zijn om te volgen, maar doordat het volume in WMP te hoog staat, versta ik er dus niets van. Dus, moet ik terug naar de desktop, volume minderen en terug naar mijn game waar ik ondertussen uiteraard al gefragged ben |:(

Is het mogelijk het volume van WMP ingame te veranderen, dmv één of andere plugin of dergelijke?

Ik beschik over een Logitech Multimedia toetsenbord, maar met de volumeknop op het toetsenbord verander ik het globale volume. Dit zou dus alleen het volum van WMP moeten worden als het mogelijk is.

[ Voor 15% gewijzigd door RumaNoV op 29-01-2007 00:28 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het kan bijvoorbeeld met een multimedia toetsenbord, als die uiteraard niet je global volume verandert, of te wel, te programeren is voor een applicatie. Je kan anders ook Winamp proberen met de global hotkeys. Als je deze aanzet staat er al standaard Ctrl+Alt+Pijl Omhoog en Pijl Omlaag voor volume wijzigen. Dit werkt overigens niet altijd. Sommige games laten geen global hotkeys door, net als multimedia keys. Alt+Tab werkt soms ook niet in dat soort spellen.

Enige andere optie is altijd je muziek zacht als een achtergrond geluid dan volledig open. Heb je zelf eigenlijk al eens gezocht naar een programma of andere oplossing hiervoor?

Commandline FTW

• RumaNoV
Hero Of Time schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:22:
Het kan bijvoorbeeld met een multimedia toetsenbord, als die uiteraard niet je global volume verandert, of te wel, te programeren is voor een applicatie. Je kan anders ook Winamp proberen met de global hotkeys. Als je deze aanzet staat er al standaard Ctrl+Alt+Pijl Omhoog en Pijl Omlaag voor volume wijzigen. Dit werkt overigens niet altijd. Sommige games laten geen global hotkeys door, net als multimedia keys. Alt+Tab werkt soms ook niet in dat soort spellen.

Enige andere optie is altijd je muziek zacht als een achtergrond geluid dan volledig open. Heb je zelf eigenlijk al eens gezocht naar een programma of andere oplossing hiervoor?
Ik werk idd met een multimedia toetsenbord, heb het even aangepast in de startpost. Heb er zelf al achter gezocht, maar nog niets bruikbaars gevonden. Met google vind ik niet direct de gewenste pagina's.

• RumaNoV
Iemand?