Alle zichzelf respecterende voipproviders hebben inmiddels een onbeperkt naar vast bellen abonnement en mijn vraag is wanneer komt Tweakphone/DSL/cambrium eindelijk met zo'n abonnement?
Neem eens contact met ze op?
spuit 11
spuit 11
[ Voor 36% gewijzigd door asfaloth_arwen op 28-01-2007 22:33 ]
Aangezien dit het forum van Tweak is, lijkt me dit een geschikte plek om de vraag te stellen!
TweakDSL heeft bar weinig met Tweakers.net te maken, behalve dat het vroeger min of meer 'gezamelijk' geintroduceerd is. Je zit hier dus gewoon verkeerd.flipjevandejam schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:41:
Aangezien dit het forum van Tweak is, lijkt me dit een geschikte plek om de vraag te stellen!
Ik ben tweak helldesker dus zal je ff informeren
. We geven 500 gratis belminuten naar vaste nationale nummers per maand. Bellen naar VoIP nummers binnen het Tweak netwerk is helemaal gratis en kost je dus ook niks van je 500 minuten. Als je dan nog over de 500 minuten per maand komt, vind ik je een knappe jongen ;-).
Vreemd dat ik deze info dan nergens bij de beschrijving van het product kan vinden, overigens is 500 min. echt niet meer dan genoeg in een normaal gezin. Wij verbruiken hier thuis bijv. met z'n 3-en 1300-1500 min. per maand. Misschien is dat dan weer wat veel maar 1000 min. per maand is geen gek getal voor een gemiddeld gezin.
gratis? volgens mij kost het nog steeds €9,95 per maandMexxus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:31:
Ik ben tweak helldesker dus zal je ff informeren. We geven 500 gratis belminuten naar vaste nationale nummers per maand. Bellen naar VoIP nummers binnen het Tweak netwerk is helemaal gratis en kost je dus ook niks van je 500 minuten. Als je dan nog over de 500 minuten per maand komt, vind ik je een knappe jongen ;-).
Fout. VoIP kost 6,95 voor ADSL klanten. Daarbij ken ik geen andere ISP waarbij een VoIP account wél helemaal gratis is hoorsander817 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:17:
[...]
gratis? volgens mij kost het nog steeds €9,95 per maand
xs4all, maar dan mag je zelf klooienMexxus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:20:
[...]
Fout. VoIP kost 6,95 voor ADSL klanten. Daarbij ken ik geen andere ISP waarbij een VoIP account wél helemaal gratis is hoor
PSN: djmurcielago
Dat is zeker voor VoIP en niet voor VoDSL, rekening is al jaren het zelfde.
Klopt, da's VoIP. tegenwoordig allemaal VoIP. VoDSL wordt niet meer geleverd aan nieuwe klanten.rocco2 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:14:
Dat is zeker voor VoIP en niet voor VoDSL, rekening is al jaren het zelfde.
Verwijderd
Hoe zit dat dan met zo'n "verduiveld" aanbod? Telefonie is dan inclusief, maar gelden die gratis belminuten daar ook voor?Mexxus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 14:20:
[...]
Fout. VoIP kost 6,95 voor ADSL klanten. Daarbij ken ik geen andere ISP waarbij een VoIP account wél helemaal gratis is hoor
Euhm.. Ik ben een paar weekjes uit de running geweest, maar voor zover ik ben ingelicht is dat bij het Verduiveld aanbod inderdaad anders geregeld en betaal je gewoon je tarief zonder die 500 gratis belminuten.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:59:
[...]
Hoe zit dat dan met zo'n "verduiveld" aanbod? Telefonie is dan inclusief, maar gelden die gratis belminuten daar ook voor?
Verwijderd
Dus dan kosten 500 belminuten 15 euro...
Das ook verduiveld, maar in een iets andere context...
Das ook verduiveld, maar in een iets andere context...
Pagina: 1