Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

w810i Navigatietoets kraakt en werkt stroef

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 19:08
Hallo beste tweakers,

Ik heb sinds kort een sony ericsson w810i.
Vanaf het begin af aan kraken diverse navigatietoetsen, en gaan ook steeds stroever lopen.
Ik ben al terug geweest naar de winkel, en een verhaal verteld over dat meerdere mensen hier last
van hadden. ik ben akkoord gegaan dat als het zo bleef dat ze hem zouden opsturen.
Nu is mijn vraag echter, valt dit onder de technische garantie van een telefoon.
Aangezien ik geen zin heb in een fixe rekening. Mensen die dit ook hebben gehad
met deze telefoon: reacties zijn welkom! :)

Met Vriendelijke Groet,

Een w810i gebruiker... _/-\o_

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Aangezien meer mensen hier last van hebben, lijkt dit op een fabricage fout. En dat valt gewoon onder gerantie aangezien ze een ondeugelijk product leveren.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:23

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 19:08
Bedankt voor jullie reacties, Ik ga a.s. week ermee terug aangezien het nu echt begint te irriteren.
In het Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 3 heb ik al genoeg gelezen over meerdere mensen die hier last van hebben. maar er staan geen verdere oplossingen dan stuur hem terug. en dat is wat ik nu ook ga doen. daarnaast heb ik genoeg bewijs (aangezien iedereen uit me vriendengroepje deze telefoon heeft.

Aan de staff: zou dit topic open kunnen blijven tot de problemen zijn verholpen?
Alvast bedankt!

Een w810i gebruiker... _O_

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:23
Je vraag kan prima in het grote W810i topic. Daar is dat topic ook voor bedoeld. Anders krijg je hier voor elk probleem met elk type telefoon (en dat zijn er aardig wat) een apart topic. Dan wordt het wel een zooitje.
Overigens had ik het gekraak ook, maar toen ik mijn frontje vervangen had, was het gekraak weg.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hopelijk komt er een oplossing voor dit probleem. Het kan echter best besproken worden in het centrale topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 28-01-2007 23:53 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.