Toon posts:

Gamepad wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb n xfx game pad gekocht, maar de pc herkent m niet, maakt niet uit in welke usb ingang ik m stop hij herkent hem niet (USB device not recognised ofzo), andere usb dingen werken trouwens wel gewoon. ik kan om de zelfde reden de driver trouwens ook niet installeren, daarvoor moet de gamepad eerst gevonden worden... iemand suggesties?

Bij voorbaat dank

Verwijderd

Download drivers van internet en installeer die?

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Eerst drivers installeren en dan je controller erin he..

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Helaas blijkt dat laatste niet echt uit deze topic:

1) GoT is geen helpdesk. Het is de bedoeling dat je zelf dingen probeert. Bijvoorbeeld de handleiding pakken en doen wat daarin staat. Al gedaan? Dan hoort dat (incl wat er stond en wat toen gebeurde) in je topicstart te staan :o
2) we hebben geen glazen bol. Jij weet misschien exact welke gamepad je hebt, maar met alleen "n xfx game pad" kunnen wij dat niet weten. Je geeft ook niet aan welk OS je draait en welke driverversie je probeert te gebruiken. Zonder die info kunnen we met de beste wil in de wereld geen eenduidig antwoord geven...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.