Toon posts:

Problemen installatie muurbeugel voor LCD scherm!

Pagina: 1
Acties:
  • 709 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Heb net een Philips 37pf9631 binnen en wil 'm nu ophangen aan een muurbeugel van vogel ( EFW6305).

Als ik de verticale "rails" in de tv schroef, en de daarna de horizontale "rails" erin wil plaatsen, dan blijkt dat de verticale te ver uit elkaar staan. Ik kan de horizontale "rails" er bij wijze van spreken, tussen leggen zonder dat ze contact maken.

Doe ik nu iets fout of is deze muurbeugel niet geschikt voor deze tv. Op de Vogel site wordt nml. aangegeven dat deze beugel wel geschikt voor deze tv.

Achter op de tv zitten ook 4 ronde "bouten"...die zitten qua afstand wel dichter bijelkaar. Kan ik die eraf halen en de verticale "rails" daar aan ophangen?

Alvast dank voor een eventueel antwoord....

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:01

The Legend

*Plop*

Wat staat er in de handleiding van je TV over een eventuele VESA mount?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding staat compatible met VESA MIS-F. 800, 200, 6

Verwijderd

En wat staat in de handleiding van de vogel mount? Als daar hetzelfde instaat is het dus een kwestie van de rails verplaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
In de gebruiksaanwijzing staat niets daarover.

Probleem lijkt dat de verticale rails te ver uit elkaar staan als ze in de tv geschroefd zijn, zodat de horizontale niet past, qua lengte haalt hij het niet dan.

Op de Vogel's site staat dat deze muurbeugel geschikt is voor deze tv. Maar ik begin te denken dat dat niet echt klopt!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als je gewoon zoekt op het type wandsteun kun je dit vinden:
Universeel, komt overeen met VESA MIS-F, 700, 450
En aangezien je TV handleiding dit zegt:
Compatible met VESA MIS-F. 800, 200, 6
Is het dus logisch dat het horizontaal niet past aangezien je TV VESA 800 is en je wandsteun VESA 700. Je wandsteun is dus te klein voor je TV, wat jezelf al concludeert door te zeggen dat de horizontale rail niet past als je de verticale vastschroeft :+

Verwijderd

Topicstarter
da's was me al duidelijk Legend, maar thanks anyway...Op de vogel site staat weer dat die wel zou moeten passen. Foutje denk ik!

Hij gaat morgen terug, maar zeker bedankt voor de moeite :)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als je dat al duidelijk was waarom probeer je dan uberhaupt dat ding te monteren 8)7

Pagina: 1