Toon posts:

configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben van plan om een PC te bouwen met de volgende componenten:

AMD Athlon 64 X2 4200+
ASUS M2V
Kingston Dual Channel PC6400 2GB
ATI Radeon Extreme AX1600 Pro (512 MB) (word waarschijnlijk n andere)
Samsung SpinPoint 250 GB SATA

Dit is n upgrade voor mijn huidige Athlon XP 2400 machine.

Aan jullie de uitdaging om de rotte appel er tussen uit te plukken en een (ongeveer even betaalbaar) alternatief voor te stellen, of om nét dat ene component te vervangen waardoor de rest een stuk beter gaat presteren (let op prijs/prestatieverhouding).
Mijn budget is < 700 Euro voor deze vijf basiscomponenten. (prijzen volgens Salland Automatisering)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je topicje staat verkeerd, moet in CSL

Wat wil je ermee gaan doen? Gamen/ overclocken/ autocadden!?
Waarom nog een AMD en geen Intel duo Core processor? Een E6300/ E6400 bijvoorbeeld!
PC6400 geheugen is ook veel als je niet gaat overclocken! Anders kun je net zo goed PC5300 nemen!

Waarom 'wordt waarschijnlijk een andere' ? Welke heb je dan in je hoofd?
Ati 1950 graka'tje kost rond de 200 euro en levert hele goede prestaties..

Moederbord ken ik niet dus geen mening

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit topic hoort zoals hierboven genoemd niet in PMG. Maar ook voor CSL ontbreekt veel teveel info. In huidige vorm kunnen we nergens op GoT hier iets mee. Begin dus maar eens met zelf na te denken bij wat dit ding exact moet kunnen en op welk vlak het prestaties moet leveren. Misschien dat je dan zelf al dingen inziet die anders kunnen, maar sowieso maak je het anderen dan mogelijk om iets zinnigs te zeggen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.