Hey Tweakers,
Eerst maar even mijn PC specs:
Windows Xp pro
Moederbord: A8N-SLI DELUXE (Onboard Sound Realtek) laaste Bios
CPU: AMD 64 3000+ Geen OC
Voeding: Noisetaker II 600W Enermax (Volt lijnen zijn in orde)
Geheugen: Corsair CMXP512-3200XL (2)
Videokaart: Nvidia 7800GTX
Harddisk: Hitachi 80gig 8mb cache (2) HD's geprobeerd (Heb mijn HD's helemaal leeg gemaakt met het tooltje van Hitachi)
Creative: Audigy 2 ZS
Ik had eerst dus wel gewoon geluid, Uiteraad de laaste drivers van creative maar als ik soms ging gamen, stond hij in het begin even vast (had ik eerder nooit) boem geluid weg deed ik vervolgens windows toets D ging ik naar de control panel van creative stellde ik het weer opnieuw in en kon ik weer verder met gamen met geluid.
Maar naar een paar dagen, zet ik me pc aan ga vervolgens naar creatives control panel staat er unable to find sound device
. ik mijn pc maar eens nagelopen verder helemaal niks aan de hand drivers van creative eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd mocht niet helpen. Heb ik me pc opnieuw geïnstalleerd toen deed hij het weer, Maar had nog wel exact het zelfde als voorheen die problemen dus, paar dagen later kon ik helemaal niets meer op het gebied van geluid kon me pc opnieuw installeren zo vaak ik wou maar hij wou hem maar niet vinden de installatie dus.
Toen dacht ik toch echt hij zou wel kapot wezen dus ik dat ding eruit halen onboard sound geprobeerd kan het wel installeren maar kreeg ook weer die melding van unable to find sound device.
Hij heeft het voorheen wel gedaan toen ik die Audigy 2 ZS nog niet had, Ook weer pc opnieuw geïnstalleerd maar mocht allemaal niet helpen.
Terwijl hij ze allebij toch echt wel ziet bij Device Manager...
Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen, voordat ik vervolgens een nieuwe soundkaart koop en het ook niet doet.
Alvast bedankt voor de reacties.
Eerst maar even mijn PC specs:
Windows Xp pro
Moederbord: A8N-SLI DELUXE (Onboard Sound Realtek) laaste Bios
CPU: AMD 64 3000+ Geen OC
Voeding: Noisetaker II 600W Enermax (Volt lijnen zijn in orde)
Geheugen: Corsair CMXP512-3200XL (2)
Videokaart: Nvidia 7800GTX
Harddisk: Hitachi 80gig 8mb cache (2) HD's geprobeerd (Heb mijn HD's helemaal leeg gemaakt met het tooltje van Hitachi)
Creative: Audigy 2 ZS
Ik had eerst dus wel gewoon geluid, Uiteraad de laaste drivers van creative maar als ik soms ging gamen, stond hij in het begin even vast (had ik eerder nooit) boem geluid weg deed ik vervolgens windows toets D ging ik naar de control panel van creative stellde ik het weer opnieuw in en kon ik weer verder met gamen met geluid.
Maar naar een paar dagen, zet ik me pc aan ga vervolgens naar creatives control panel staat er unable to find sound device
Toen dacht ik toch echt hij zou wel kapot wezen dus ik dat ding eruit halen onboard sound geprobeerd kan het wel installeren maar kreeg ook weer die melding van unable to find sound device.
Hij heeft het voorheen wel gedaan toen ik die Audigy 2 ZS nog niet had, Ook weer pc opnieuw geïnstalleerd maar mocht allemaal niet helpen.
Terwijl hij ze allebij toch echt wel ziet bij Device Manager...
Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen, voordat ik vervolgens een nieuwe soundkaart koop en het ook niet doet.
Alvast bedankt voor de reacties.