SMF naar PHPBB

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:59
(Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie plaats. Mijn excuses als het verkeerd geplaatst is. Misschien kan een moderator het topic dan verplaatsen.)

Op dit ogenblik maak ik voor mijn website gebruik van Joomla met een SMF forum. Ik ben echter niet tevreden erover, en wil eigenlijk overstappen op Dragonfly CMS of PHPNuke. Echter zit er bij beide een PHPBB (of afgeleide) forum. Is het mogelijk om de data van een SMF forum over te plaatsen naar een PHPBB forum (of afgeleide) dat geïntergreerd zit in Dragonfly (dit CMS heeft mijn voorkeur)?
De met google gevonden resultaten werken niet, of maar gedeeltelijk (gelukkig uitgeprobeerd op een testforum, mijn complete database was naar de *****).

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die dingen heten Converters en er zijn er genoeg te vinden op google!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• EDIT
Dat zeg ik: de met google gevonden resultaten werken niet of maar gedeeltelijk (het resultaat van een paar was dat mijn database naar de ***** was)

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Op de site van SMF staat een hele lijst.

But I thought YOU did the backups...

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Insanergy schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:24:
Op de site van SMF staat een hele lijst.
Hier moet idd wel iets tussen staan wat goed werkt. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En anders kan je er nog altijd eentje zelf bouwen :) Beetje php/mysql kennis en je komt een heel stuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-07 10:07
Jk_W schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:27:
[...]

Hier moet idd wel iets tussen staan wat goed werkt. :)
Dit is naar smf, hij moet juist van smf naar phpbb

Opleiding Brandveiligheid

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

op phpbb.com staan de andere ;)
ennuh google is your friend.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is echt niet zo moeilijk; [google=smf to phpbb]; en dat mag je in het vervolg zelf ook wel even doen voor dat je een topic start ;) Zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden voor meer tips die je kan gebruiken

[ Voor 36% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2007 19:35 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025

But I thought YOU did the backups...

• EDIT
Leest echt NIEMAND het eerste bericht? Er staat toch duidelijk dat ik met google heb gezocht en dat de converters die ik daar heb gevonden de databases naar de ***** helpen?

edit: jammer dat die converter van phpBB niet alles converteerd. Maar alle berichten staan nu wel goed, en dat is het belangrijkste! :)

[ Voor 28% gewijzigd door EDIT op 28-01-2007 19:43 ]

Pagina: 1