Ik heb laatst een Logitech MX400 Laser mouse gekocht, nu werken in windows alle knoppen gewoon naar behoren, maar in spellen werken een aantal knoppen niet.
In windows werkt het drukken op het muiswieltje, even als de volgende en vorige knoppen.
Maar wanneer ik in bijvoorbeeld Call of Duty 2 een functie wil toewijzen aan 1 van deze knoppen, pakt hij deze niet.
Bij de muis die ik hier voor had werkte dit wel (standaard Logitech muisje,optisch, 2 knoppen en een wieltje).
Wat ik al heb geprobeerd:
Software updaten (Setpoint software).
Game-detectie in- en uitgeschakeld geprobeerd (bij game-instellingen van de Setpoint software)
Setpoint-implementatie en OS-implementatie steeds afgewisseld bij alle probeersels.
Op de site van Logitech rondgezocht, maar niets gevonden.
Software verwijderd.
Software opnieuw geïnstalleerd.
Verschillende spellen geprobeerd: Call of Duty United Offensive, Call of Duty 2, Rainbow Six: Vegas.
Specs:
Asus M2N-E
2x 512 DDR2 5300 CL 5
AMD Athlon X2 3800+ @ 2400mhz
MSI 7900GTO @ GTX+ 512mb
3 HDD's en een DVD-RW.
2x 350 Watt voeding
Logitech UltraX Toetsenbord, en MX400 Muis.
De helpdesk is alleen op werkdagen geopend, en het bellen hiervan is zowiezo niet 1 van mijn favoriete bezigheden, dus ik hoop dat hier iemand een oplossing weet of hetzelfde probleem heeft.
In windows werkt het drukken op het muiswieltje, even als de volgende en vorige knoppen.
Maar wanneer ik in bijvoorbeeld Call of Duty 2 een functie wil toewijzen aan 1 van deze knoppen, pakt hij deze niet.
Bij de muis die ik hier voor had werkte dit wel (standaard Logitech muisje,optisch, 2 knoppen en een wieltje).
Wat ik al heb geprobeerd:
Software updaten (Setpoint software).
Game-detectie in- en uitgeschakeld geprobeerd (bij game-instellingen van de Setpoint software)
Setpoint-implementatie en OS-implementatie steeds afgewisseld bij alle probeersels.
Op de site van Logitech rondgezocht, maar niets gevonden.
Software verwijderd.
Software opnieuw geïnstalleerd.
Verschillende spellen geprobeerd: Call of Duty United Offensive, Call of Duty 2, Rainbow Six: Vegas.
Specs:
Asus M2N-E
2x 512 DDR2 5300 CL 5
AMD Athlon X2 3800+ @ 2400mhz
MSI 7900GTO @ GTX+ 512mb
3 HDD's en een DVD-RW.
2x 350 Watt voeding
Logitech UltraX Toetsenbord, en MX400 Muis.
De helpdesk is alleen op werkdagen geopend, en het bellen hiervan is zowiezo niet 1 van mijn favoriete bezigheden, dus ik hoop dat hier iemand een oplossing weet of hetzelfde probleem heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door BertusB404 op 28-01-2007 18:15 ]
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5