Toon posts:

Vraag en Aanbod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt een beetje moe van die lui die gloednieuwe onderdelen gaan vragen, zag net een KT7A-RAID + T-Bird 1200 staan. Net of iemand dat wegdoet en als hij het al wegdoet echt niet veel goedkoper dan dat hij het gekocht heeft.
Ik erger me er echt dood aan, ik weet niet of andere gebruikers dat ook hebben. Een echte oplossing ervoor weet ik ook niet echt, iedereen is vrij om te vragen wat hij wil.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

NOu ja.. Ik heb er geen last van moet ik zeggen.
En wie niet vraagt die niet wint toch ;)?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Best irritant jah :(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zo zijn er ook mensen die tweedehands hardware aanbieden voor hogere prijzen dan nieuwe hardware. Dit soort dingen kun je toch moeilijk gaan verbieden :).

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op zaterdag 03 februari 2001 22:42 schreef Femme het volgende:
Zo zijn er ook mensen die tweedehands hardware aanbieden voor hogere prijzen dan nieuwe hardware. Dit soort dingen kun je toch moeilijk gaan verbieden :).
Hooguit mee doen en kijken of je geld kunt verdienen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk, daar heb je gelijk in, ik zei het net zelf ook al dat het moeilijk te verbieden is. Maar ik vind het wel een soort vervuiling van tweakers. Misschien een moderatiesysteem voor v&a maken. +1 koopje, -1 oplichterij :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Moderatiesystemen kun je dan wel blijven invoeren.

Ik heb geen reet erover te zeggen, maar als moddereter zou ik daar nooit gezien willen worden.

Het systeem is goed, er zijn alleen wat verkeerde users.
Pagina: 1