Dat kunnen wij moeilijk beslissen. Ga google eens op en zoek op Forceware Tweak guide of iets in die richting. Dan wordt netjes uitgelegd wat elke optie doet en kun je een beetje beslissen wat jij in moet stellen. Dan gewoon proberen wat het beste draait voor jouw situatie.
In ieder geval zou ik Triple Buffering aanzetten (werkt alleen voor OpenGL based games) en ik zou rivatuner downloaden en d3doverrider laten draaien terwijl je Vsync aan laat staan. Dan krijg je ook Triple buffering voor Direct3d based games (verreweg de meeste games)
In ieder geval zou ik Triple Buffering aanzetten (werkt alleen voor OpenGL based games) en ik zou rivatuner downloaden en d3doverrider laten draaien terwijl je Vsync aan laat staan. Dan krijg je ook Triple buffering voor Direct3d based games (verreweg de meeste games)
Dit is iets wat je zelf uit moet zoeken en waar je een hoop over kan lezen op Google... Ga dit eerst eens uitproberen, wij kunnen hier niet in onze glazen bol kijken en bepalen wat voor jou de beste instellingen zijn.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()