USB Stick Probleem

Pagina: 1
Acties:

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:52
Hallo,

Ik heb hier een usb stick "Transcend Jetflash 128 MB" xtje gratis van school gekregen.
Heeft altijd gewerkt maar toen ik laatst pc opnieuw moest installeren heb ik de usb-stick in de pc laten zitten tijdens de installatie, hierna werkte hij niet meer er werd gevraagd of ik um wou formattere ja of nee, heb het ff niet gedaan. Maar ik d8 vandaag doe ik toch maar wel dan zodat ik dat ding weer kan gebruiken.. Maar nu krijg ik de melding "plaats een geschikt medium" en nu kan ik helemaal niets..

Weet iemand zo een oplossing zodat ik de usb stick wel kan formattere, of nog beter de usb-stick weer werkend maken zodat ik de data die er op stond nog wel gewoon kan gebruiken, want er staat nog wel wat op dat ik liever hou.. ;)

mvg,

Wouter

Inventaris | WhatPulse

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En kan je hem eens proberen te formatteren bij een andere computer. Wat geeft schijfbeheer trouwens aan? En je zou eens partitietools kunnen gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 28-01-2007 14:36 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• appel22
Ik heb al 4 pc's geprobeerd overal de zelfde melding,

Bij schijfbeheer staat "118 MB niet-toegewezen"

Dus als ik dan een nieuwe partitie ofzo aanmaak werkt het wel weer ? :)

"is er ook nog een andere optie zodat ik de data kan houden" ?

[ Voor 15% gewijzigd door appel22 op 28-01-2007 14:41 ]

Inventaris | WhatPulse

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien met GetDataBack, maar anders zou je hem echt opnieuw moeten partitioneren :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• appel22
dan maak ik het wel ff opnieuw :P

Bedankt voor de hulp :)

Inventaris | WhatPulse