Toon posts:

Muis en toetsenbord werken niet samen

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik heb de volgende hardware:
  • logitech MX laser muis met docking station (usb)
  • Trust draadloos toetsenbord (aamgesloten op standaard t. bord aansluiting)
Deze werken niet goed samen. Wat bedoel ik hiermee? Ik kan bijvoorbeeld niet shift indrukken en dan documenten secteren. Het komt erop neer als ik schift, ctrl, alt enz indruk mijn muis bevriest, zodra ik de toets weer los laat werkt de reageert de muis weer.

Ik weet niet wat ik ermee aan moet en het is redelijk vervelend aangezien ik voor programmas als photoshop vaak combinaties moet maken met toetsen van het bord en bewegingen met de muis.

Iemand een idee?
8)7
Alvast bedankt,

Kjappert

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
andere frequentie gebruiken voor de communicatie tussen toetsenbord en dockingstation, danwel de muis met zijn dockingstation. Dit is vaak mogelijk met een schuifknopje op de onderkant.

[ Voor 36% gewijzigd door tes_shavon op 29-01-2007 13:20 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Verwijderd

Topicstarter
tes_shavon schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:15:
andere frequentie gebruiken voor de communicatie tussen toetsenbord en dockingstation, danwel de muis met zijn dockingstation. Dit is vaak mogelijk met een schuifknopje op de onderkant.
Inderdaad je hebt gelijkt het is probleem is binnen een seconde opgelost. Zowel mij toetsenbord als muis heeft geen kno om frequenties te veranderen maar wel een "reset"knop. Als ik deze bij beide indruk is het probleem opgelost!

Dankjewel :)