Toon posts:

Foutje in WinXP prog Dual Core Center (MSI)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Opstarten ineengestoken nieuwe PC

Intel Core 2 Duo E6400 (2,13 Ghz) 2 Mb Cache Socket 775 Box
Msi 965 Platinum (i965-Fsb 1066-Ddr2-Pci-E-Sata II Raid-Gla
1024 Mb DDR2 667 Mhz
Midi Tower ATX 350 Watt Wit + USB
Lite-on Dvd Writer +/-R/RW 18x Dual Layer Bulk White
Lite-on DVD SHD-16P1S
Sapphire Radeon X1300 Pci-E 512 Mb Ddr2 + Dvi + TV-out
Logitech Internet pro White Multimedia Ps/2
Diskettespeler.
Besturingssysteem Windows XP Home Service Pack 2 + Nieuwste Upgrades

Windows geeft fout bij het geïnstalleerde programma op de MSI CD-rom
Dual Core Center
Het programma wordt door Windows steeds automatisch uitgezet wegens die foutmelding.
Het kadertje komt dan te voorschijn of ik Microsoft hiervan wil inlichten. Nee dus.

Zou het kunnen dat ergens in de BIOS of softwarematig iets niet goed staat ingesteld.?
En in welke richting zou ik moeten gaan zoeken. ?

Groetjes van een beginneling ®DaddyCool

PS- sorry dat ik dit topic eerst bij Hardware plaatste , hoop dat het deze keer beter staat.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dus het programmaatje staat nog op de CD-ROM en jij kan het dus niet installeren? Ik begrijp het niet helemaal :) En kan je het eventueel downloaden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is al geïnstalleerd vanop de CD-rom van het MSI moederbord . Maar dit programmaatje weigert dus dienst te doen. Ofwel staat er iets verkeerd ingesteld zodanig dat het niet wil werken.
Maar ik krijg steevast bij de opstart een fout in DualCoreCenter.exe en MS sluit dit programma dus af.
groetjes
Outerspace schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:22:
Dus het programmaatje staat nog op de CD-ROM en jij kan het dus niet installeren? Ik begrijp het niet helemaal :) En kan je het eventueel downloaden?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Haal hem er eens af en installeer die van de site eens, misschien is dat een nieuwere versie van Dual Core Center :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Bleek dus een zeer goede raad te zijn want ondertussen was er al een vernieuwde versie die dus inderdaad nadien wel werkte.
Ik kan nu perfect zien hoe de processor(s) draait (en) en met hoeveel Mhz.en voltage
Het verwondert mij echter dat ik bij CPU 2 N/A zie staan, staat die dan nog niet mee te draaien ?
Zit er dan nog iets fout???
Outerspace schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:53:
Haal hem er eens af en installeer die van de site eens, misschien is dat een nieuwere versie van Dual Core Center :)