Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de volgende opstelling: PC <-> PDA (WM2005) <-> Boxen.
Ik heb al heel erg lang lopen zoeken naar een programmatje waarmee je de audio van je PC kan doorsturen naar je PDA, maar heb niet echt iets bruikbaars gevonden.

Ik heb bijv. al geprobeerd om VLC Media Player te gebruiken. Vanaf mijn pc maakte ik een stream die ik dan aanriep via Windows Media Player (op mijn PDA). Theoretisch zou dit moeten werken, maar ik kreeg op mijn mobiel niks te horen. Aan de andere kant is dit ook niet precies wat ik zoek, want bij VLC kun je alleen instellen welke liedjes je wilt laten afspelen en je kunt dus niet instellen om gewoon "al je pc geluiden" te streamen.
Ik zoek dus iets waarmee ik ook geluiden kan doorsturen naar me mobiel terwijl ik bijv. een film aan het kijken of aan het gamen ben.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt.

ReflexWolf

Rex

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 19:13

sHELL

VR "connoisseur"

Enigste wat ik zo snel kan bedenken is om een radio stream programma in de achtergrond te draaien, deze hebben de optie om al het geluid dat de geluidskaart produceert te capturen en door te sturen naar de stream server. (bvb Sam4)

Nadeel is echter dat je altijd een vertraging krijgt van tussen de 2 en 10 seconde. (zoals bekent is bij de meeste internet stream software)

Maar bij mij komt dan de vraag naar boven, waarom zou je je boxen aansluiten op je PDA :?

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Ik gebruik een laptop enneh... bij mij zitten de audio poorten aan de voorkant, en als ik daar me boxen aansluit, dan zitten de kabels in de weg. Als ik het via ActiveSync naar me pda kan sturen (dus via USB kabel) dan zou dat wel super zijn. Alleen een vertraging van meer dan 1 sec. is niet acceptabel. =\ Als het echt nodig is kan ik het trouwens ook via me WIFI naar me mobiel sturen. Ze zitten beide in dezelfde workgroup enzo, dus dat moet dan geen probleem zijn i think.

Rex

Verwijderd

Waarom niet gewoon shoutcast?
Zie www.shoutcast.com.

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Streamed shoutcast ook de geluiden af die je niet afspeelt in Winamp?
Daarnaast zou ik altijd Winamp aan moeten hebben staan om te kunnen streamen, dat zou wel een tegenvaller zijn. =\

[ Voor 45% gewijzigd door Rex op 28-01-2007 17:02 ]

Rex

Verwijderd

ReFleXWolf schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:37:
Streamed shoutcast ook de geluiden af die je niet afspeelt in Winamp?
Daarnaast zou ik altijd Winamp aan moeten hebben staan om te kunnen streamen, dat zou wel een tegenvaller zijn. =\
Shoutcast kan ook uit een dir met mp3 spelen, of een bepaalde playlist afwerken.
Je hebt er niet perse Winamp voor nodig.

Tevens zijn er nog dingen als Icecast.
Komop, beetje initiatief! ;)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met Orb kan je ook via grprs/umts van je eigen pc streamen, zelfs tv is mogelijk als je een tvkaart erin hebt :)
Of de pda er mee om kan gaan weet ik niet, dat zal je moeten uitproberen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Pagina: 1