Toon posts:

Flip3D

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Flip 3D in welke versie van Vista zit dat.Ik heb namelijk busness versie van Vista maar zie het niet staan...

Verwijderd

http://blogs.microsoft.nl...hive/2006/06/02/1423.aspx

Wel eens van Google gehoord?

Edit; als je het niet kunt vinden is het er miss niet?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 13:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tis maar een vraag man,ben je met je verkeerde been uit bed gestapt |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:48:
[...]

Tis maar een vraag man,ben je met je verkeerde been uit bed gestapt |:(
ja maar hij bedoelt dat je niet aan de policy van got voldoet, dat is onder andere zelfs eerste je best doen met bijv google. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ok,ok maar ik kan die rundll32.exe niet vinden...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die .exe staat in je %windir%\system32 directory.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:54:
Ok,ok maar ik kan die rundll32.exe niet vinden...
dan doe je toch een file search in windiows :Z

te lui voor woorden of niet ? :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:00:
[...]

dan doe je toch een file search in windiows :Z

te lui voor woorden of niet ? :o
met je verkeerde been uit bed gestapt? |:( :+ :+ (edit; dit is een grapje voor de mensen die het niet door hebben)

PS; TheSixt moet je me nu meteen persoonlijk aanvallen? En GoT is er idd voor informatie, maar als iedereen zulke vraagjes even post zonder even te googlen of documentantie! bij je Vista door te lezen zou het hier behoorlijk waardeloos onoverzichtelijk worden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 14:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:02:
[...]

met je verkeerde been uit bed gestapt? |:( :+ :+ (edit; dit is een grapje voor de mensen die het niet door hebben)

PS; TheSixt moet je me nu meteen persoonlijk aanvallen? En GoT is er idd voor informatie, maar als iedereen zulke vraagjes even post zonder even te googlen of documentantie! bij je Vista door te lezen zou het hier behoorlijk waardeloos onoverzichtelijk worden...
:+

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dan,maar ik kan die map alleen aanklikken,maar gebeurd weinig.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:05:
Sorry dan,maar ik kan die map alleen aanklikken,maar gebeurd weinig.
eh...??

Doe eens Windows toets (op je toetsenbord) + Tab. Dan moet het werken. Anders even linksonder naast dat ronde ding van Start op dat soort icoontje klikken waarin je een paar venstertjes ziet. Dan doet die het ook.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je uberhaupt Aero wel draaien? Dat werkt alleen als je een geschikte videokaart hebt (DX9 met min. 128MB geheugen geloof ik). Doe dan rechter muisknop op het bureaublad -> personalize -> Windows color and appearance (bovenste). Dan zou je een een vierkantjes moeten krijgen met kleurtjes erin. Klik dan op de link onderaan: 'Open classic appearance etc.....' aan. Het color scheme zou ingetseld moeten staan op 'Windows Aero'. Zoniet, dan heb je Aero niet draaien en werkt dat flip dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:43:
Heb je uberhaupt Aero wel draaien? Dat werkt alleen als je een geschikte videokaart hebt (DX9 met min. 128MB geheugen geloof ik). Doe dan rechter muisknop op het bureaublad -> personalize -> Windows color and appearance (bovenste). Dan zou je een een vierkantjes moeten krijgen met kleurtjes erin. Klik dan op de link onderaan: 'Open classic appearance etc.....' aan. Het color scheme zou ingetseld moeten staan op 'Windows Aero'. Zoniet, dan heb je Aero niet draaien en werkt dat flip dus niet.
Kijk eens, jij geeft mij de juiste informatie,hartstikke bedankt,ik ben er nu uit...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic gaat dicht - ten eerste wil ik mensen aanraden om een topic report te doen als een topic volgens jou niet door de beugel kan en het daarbij te laten, zelf elkaar kritiek gaan geven werkt niet zo goed :)

TheSixt, jouw topic gaat dicht omdat het op geen enkele manier voldoet aan de spelregels zoals wij die hanteren op GoT. Als ik de GoT regels samenvat, komt het eigenlijk hier op neer:
  • Kies een goede topic titel die je topic omschrijft, een enkel woord als "Flip3D" zegt natuurlijk helemaal niets over je topic. In Windows Clients is het ook nog eens verplicht om de Windows versie in je topic titel te zetten zoals je aan de tientallen andere topics had kunnen zien :)
  • Geef duidelijk en genoeg relevante informatie
  • Toon zelf inzet, vertel wat je al geprobeerd en gedaan hebt (waar heb je op gezocht, wat kwam je tegen, wat lukte er niet aan?).
Omdat je topic op geen enkele manier aansluit op bovenstaande eisen ga ik je topic sluiten - open gerust een nieuw topic dat hier wel aan voldoet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.