[HP PSC 1110]Force nood/reserve mode

Pagina: 1
Acties:

• ekx
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Probleem:
Het aan en uitzetten van grayscale printing van deze budget printer. HP ondersteunt dit niet. Het zou te veel geld kosten. zie faq van hp.

Gezocht op google op:
  • reserve mode hp psc 1110
    gevonden link: www.fixyourprinter.com: maar biedt niet wat ik wil
  • alternative drivers hp psc
    niets terug gevonden. Veel informatie om drivers te gebruiken op Win xp 64bit en vista.
  • printer manager:
    geprobeerd om dan uiteindelijk een printer manager te zoeken, waarnaar ik print zogezegd en daarin zeg: druk enkel af in grijswaarden. Maar dit bestaat gelijk niet.
  • adobe pdf of elke pdf
    Werkt ook niet goed. Ik druk daar naar toe af in grijs waarden. Dan heb ik een grijze pdf. Maar dan nog gebruikt hp kleuren. Dit is 100% zeker. Bijvoorbeeld: kleureninkt is bijna op, dan durft hij in een zwart tekst soms roze streepjes erin plaatsen. Of omgekeerd, zwarte inkt is bijna op, dan gebruikt hij per definitie de kleureninkt.
  • ook in de configuratiescherm is er geen optie. Zelfs als ik zeg gebruik enkel de zwarkte inkt, negeert hij die instelling.
Irritante oplossing:wat lukt wel?
de kleureninkt eruit nemen, dan geeft hij bij elk document dat ik afdruk een scherm: dit is een noodmodus/reserve modus.... etc...

Hebben jullie nog tips, programma/driver omzeilingen, of middelen waarmee je mij zo een omzeiling kunt leren toepassen zodat dit wel gaat, die ik hier over het hoofd gezien heb? Ben een developper maar hiermee heb ik geen enkele aucune, noppes, squatsch, zero ervaring in.

Of zijn er nog trefwoorden waarop ik kan zoeken?

• ekx
*one serious kick*

Mocht er dan niemand met een oplossing komen met hoe je een driver kunt hacken.
Toepassingen die je printer beheren, mag dit gesloten worden. Ma modjes, wacht nog 24 uur é :)

• ekx
Nee, echt niemand? Sluit dit topic dan maar.