Toon posts:

amd X2 werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

ik zit met een probleem, gisteren heb ik een nieuwe pc gehaald, een amd X2 4600+ om precies te zijn met 1GB ram ddr2

alles geinstalleerd, windows 64bit geinstalleerd, en toen vervolgens half-life 2, half-life 2:deathmatch, en counter strike source.

maar toen ik probeerde te spelen, haperde alles in het spel, zowel bij css, als bij deathmatch, het gaat wel goed als ik speel, maar als ik op escape druk, en nieuwe servers wil zoeken, gaat alles haperen, zelfs het afsluiten van het spel hapert.

ik heb een geintregeerde videokaart gebruikt met 256MB geheugen, en de drivers van nvidia geinstalleerd.

zou iemand me kunnen helpen met het vinden van een oplossing, van wat te doen met die hapering, van het zoeken van servers :'( :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:27:
ik heb een geintregeerde videokaart gebruikt met 256MB geheugen, en de drivers van nvidia geinstalleerd.
Onboard chip dus? Zou dat dan het probleem niet zijn?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Zonder volledige specs (hardware, exacte driverversies etc.) kunnen we weinig zeggen, behalve de inkoppertje dat integrated VGA meestal uiterst beroerd presteert in 3D spellen :o
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:29:
[...]

Onboard chip dus? Zou dat dan het probleem niet zijn?
Ahum, onboard is iets heel anders dan integrated. Als het onboard zou zijn (losse chip met eigen RAM op het moederbord), zou het best wel meevallen, terwijl integrated VGA moet leven van gedeelde systeemgeheugenbandbreedte waardoor zowel VGA als CPU tekort komen op momenten dat beide het hardst bandbreedte nodig hebben :o

[ Voor 53% gewijzigd door dion_b op 28-01-2007 12:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.