Misschien dat ik wat laat reageer maar ja ik heb het probleem nu eenmaal nu...
Ik heb 6 juni dit jaar een Yourwww ultra account aangegaan.
In het begin had Yourwww bij het aanmaken een klein typefoutje gedaan waardoor er een verkeerde SIDN aanvraag door Yourwww was gedaan en ik dus een verkeerd account kreeg. Dit alles was diezelfde dag snel verholpen. Was echt klasse.
De snelhed die ik daarna had vond ik uitstekend behalve het admin menu dat was soms na mijn ervaring traag. Maar zovaak hoef ik niet in het admin menu. Het gaat mij voornamelijk om Joomla onderdelen te testen en wat foto's erop te zetten en da is 6GB opslag en 150GB dataverbruik erg leuk voor zo'n prijs. Ik gebruikte overgins nog nieteens 200MB maar de verleiding was te groot voor het grote account...
Ongeveer 6 weken terug begonnen bij mij de problemen. Ik kon altijd foto's uploaden met RS Gallery2 of Smooth Gallery. Tot mijn verbazing stond er inene een melding van dat ik maximaal 2MB kon uploaden. Dit vond ik vreemd omdat ik altijd een max. had van 25MB. Affijn het was laat op de avondik kleine zipjes van 1,5MB gemaakt. Ik proberen up te loaden maar om de een of andere mannier lijkt hij telkens vast te lopen. Dit geld voor RS gallery en Smooth Gallery overgins.
Ik Yourwww gemaild en gevraagd of die uploadwaarde enzo weer terug gezet konden worden op de oude stand dit omdat ik totaal niks meer uploaden kan.Hierbij maakt het niks uit of ik een zip bestand doe of een simpele jpeg file van 20KB! Ze hebben vrij snel geantwoord dat ze de waarde niet op de oude waarde terug kunnen zetten vanwege de capiciteit (vermoed dat ze tekort hebben). Ze hebben hem wel "speciaal" voor mij op 8MB gezet. Dit alles wa niet een goede oplossing. Ze zeiden dat mijn scripts teveel geheugen namen en dat de server dan stopt. Dit vond ik persoonlijk vrij bijzonder maar ik gooide de gehele database van Joomla eraf en alle bestanden. Zodat ik zeker wist dat ik leeg begon. Dit heb ik in totaal 4x gedaan met telkens hetzelfde resultaat. een verse Joomla installatie met daarna RS gallery en of Smooth Gallery en ik kan niet uploaden. Via FTP kan ik weliswaar uploaden maar dat wilik niet met mijn foto's omdat andere gebruikers et ook moetten kunnen doen later.
Yourwww blijft volhouden dat de fout in de scripts van de kale Joomla site licht. Ze vroegen of ze een Admin account konden krijgen zodat ze het zelf na konden lopen. Dit account hebben ze inmiddels 2 dikke weken en heb niks meer van ze gehoord. Ik heb ze na ruim 1 week gemaild met de vaag of ze al ergens een foutje zijn tegengekomen omdat ik graag van mijn account gebruik wil maken. Tot duver heb ik dus nog geen reactie terug gehad.
Op de website staat geen telefoonnummer echter zodra je je aanmeld staat er wel op een van de formulieren een telefoonnummer voor technische ondersteuning. vandaag geregeld dit nummer geprobeerd en krijg de ene keer de fax te pakke de andere keer blijft deze zolang overgaan dat de telefoon automatisch ophangt.
Dit zijn tot dusver mijn ervaringen met Yourwww. Het zijn niet allemaal goede ervaringen dus maar ik vind ze niet slecht echter vind ik hun bereikbaarheid erg slecht aan het worden.
Edit:
Zojuist het telefoonnummer van Digitalus geprobeerd en hier kreeg ik een vriendelijke man aan het woord. Hij legde uit dat Digitalus zelf niks kan doen en legde ook uit dat Yourwww niet bereikbaar is via de telefoon (Vreemd staat toch echt op mijn papieren..). Wel bood deze man omdat het een dochterbedrijf is van hun om het een en ander uit te zoeken waar het misgegaan is kwa communicatie en om het goed werkend te krijgen. Hj legde mij ook uit dat Yourwww met dezelfde soort machines werken als Digitalus en dat een kale Joomla installatie eigenlijk geen probleem moet zijn. Hij nam wat gegevens van mij op en als het goed is word ik spoedig gemaild door Yourwww.
[
Voor 9% gewijzigd door
Cave_Boy op 04-09-2007 14:22
. Reden: Had iemand aan de telefoon van Digitalus waar ik een klein stapje mee verder kwam. ]